קבוצת כדורסל הבנות של עירוני נס ציונה תצא מחר (שלישי) למשחק חוץ במסגרת הליגה מול קבוצת בני יהודה.
המפגש, המכונה 'דרבי הכתומות', יתקיים באולם בית דני בתל אביב. המשחק צפוי להתחיל בשעה 18:30 בערב.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לוואטסאפ חדשות תל אביב-יפו להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.