קבוצת הנערות י' של א.כ. נס ציונה רשמה היום (שבת) הישג מרשים, לאחר שהשיגה ניצחון ביתי בתוצאה 37:30 על א.ס רמת השרון. בעקבות הניצחון, הבטיחה הקבוצה את העפלתה לחצי גמר גביע המדינה.
הישג זה מצטרף להצלחתה של קבוצת נערות ט' של המועדון, אשר העפילה אף היא לשלב חצי הגמר מוקדם יותר העונה. במועדון א.כ. נס ציונה רואים בהישגים אלו הוכחה משמעותית להתפתחותו של דור העתיד בכדוריד הנשים המקומי, ומביעים גאווה רבה בשחקניות הצעירות שמביאות כבוד למועדון ולעיר כולה.
צילומים:א.כ. נס ציונה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.