קבוצת הנוער בכדוריד של א.כ. עידו נס ציונה תעלה מחר (שבת, 28 בפברואר) למשחק רבע גמר מסקרן במסגרת גביע המדינה לנוער. הקבוצה המקומית תארח באולם צימרמן שבנס ציונה את קבוצת הפועל אשדוד, בקרב ישיר על הכרטיס הנכסף לשלב חצי הגמר.
ההתמודדות המותחת תצא לדרך בשעה 15:00. במועדון קוראים לקהל המקומי להגיע, לתמוך בקבוצה ולעודד את דור העתיד של ענף הכדוריד בעיר.
הכניסה למשחק הינה חופשית, והציבור הרחב מוזמן להגיע ולצפות במשחק וליהנות מכדוריד איכותי.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.