בעקבות ההתפתחויות הביטחוניות במסגרת מבצע "שאגת הארי", בבית הספר "התומר" בנס ציונה ממשיכים לקיים את שגרת הלימודים במתכונת של למידה מרחוק.
התלמידים וצוות ההוראה של בית הספר נפגשים באופן קבוע לשיעורים מקוונים במטרה לשמור על הרצף החינוכי והחברתי. הנהלת המוסד החינוכי מסרה כי היא מביעה הערכה רבה לתלמידים, אשר מגלים אחריות והתמדה בימים מורכבים אלו.
בנוסף, בבית הספר פירגנו לצוות החינוכי שממשיך להוביל, לתמוך וללוות את התלמידים גם מבעד למסכים. לסיום, הביעו בקהילת בית הספר תקווה לימים שקטים ובטוחים יותר, ולחזרה מהירה לשגרה לימודית מלאה.
צילומים:עמוד הפייסבוק בי"ס "התומר" נס ציונה



להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.