ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר, הודיע כי לאחר ההצלחה והשמחה שהביא "אוטו הגלידה" לתושבים, העירייה מעלה הילוך ומביאה היום (שישי, 3 באפריל) את "אוטו ברד" לשכונות העיר.
כדי להגיע לכמה שיותר משפחות, יפעלו במקביל שני רכבים מיוחדים ברחבי נס ציונה. מהעירייה נמסר כי בנקודות העצירה שנבחרו ישנם מרחבים מוגנים קרובים לשעת הצורך. כמו כן, הודגש כי ייעשה מאמץ לעמוד בלוחות הזמנים המתוכננים, אך ייתכנו עיכובים בהתאם למצב.
פירוט המיקומים ושעות ההגעה המדויקות פורסמו בעמוד הפייסבוק של ראש העיר, והתושבים מוזמנים להתעדכן ולהגיע ליהנות מהפעילות בשכונותיהם.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.