לאחר תקופה מאתגרת, הנהלת הקאנטרי בנס ציונה הודיעה כי מגבלות ההתקהלות הוסרו, והמקום יחזור לפעילות מלאה החל ממחר, יום חמישי, ה-9 באפריל.
בהנהלת הקאנטרי הביעו את שמחתם לקראת חזרתם של המנויים והמבקרים לשמיכת השירותים, וציינו כי הם מצפים לראות את כולם שוב עם אנרגיות חדשות, חיוך והרבה תנועה.
החזרה לפעילות מתאפשרת הודות להנחיות החדשות, מה שיאפשר לתושבי נס ציונה והסביבה לשוב בצורה מלאה לשגרת הספורט והפנאי המוכרת להם.
צילומים:הקאנטרי נס ציונה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.