פעילי מטה מפלגת "יש עתיד" בנס ציונה, יחד עם חבר הכנסת יוראי להב הרצנו, יצאו אתמול בבוקר (שישי) לרחובות העיר לחלק דגלי ישראל לתושבים לקראת יום העצמאות.
במהלך הפעילות, פגשו הפעילים וחבר הכנסת את תושבי העיר ודיווחו כי זכו לתמיכה רבה, לחיזוקים ולחיבוקים מצד העוברים והשבים. מטעם מטה המפלגה המקומי נמסר בתגובה לפעילות תחושת אופטימיות: "יש עתיד חזקה בשטח. תרימו את הראש, בקרוב יהיה פה שינוי".
הפעילות הסתיימה בברכת חג עצמאות שמח לכלל חוגגים.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.