מסעדה אסיאתית חדשה בשם "ORITA" נפתחה בימים אלו במתחם עופר קניותר בעיר נס ציונה. המסעדה, שפועלת בניהולה של השפית אורית עבאדי מאיר, הינה מסעדת סושי בר כשרה המציעה חוויה קולינרית עם תפריט רחב ומגוון.
התפריט במסעדה החדשה כולל שלל מנות מהמטבח האסיאתי, ביניהן אפשרויות שונות של סושי, מנות מוקפצות, גיוזות, מרקים, נאמס ועוד.
לרגל הפתיחה של המסעדה, מוצעות לקהל הלקוחות ולמבקרים בקניון הטבות מיוחדות שזמינות למימוש באמצעות אפליקציית "MY OFER".



להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.