לקראת יום העצמאות, סניף "שווארמה שמש" הממוקם במתחם ישפרו סנטר בנס ציונה יוצא במחווה מיוחדת לחיילי ולחיילות צה"ל. ביום שלישי, ה-21 באפריל, מציעה המסעדה מנת שווארמה ושתייה ללא תשלום למשרתים.
מהנהלת המסעדה נמסר כי מטרת היוזמה היא להוקיר תודה לחיילים. על פי ההנחיות שפורסמו, ההטבה ניתנת לחיילים המגיעים במדים בלבד ומותנית בישיבה במקום. בנוסף, הודגש כי המקום ערוך גם למתן מענה לרגישים לגלוטן.
ההטבה תהיה תקפה ביום שלישי הקרוב, ה-21.4, והחיילים מוזמנים להגיע וליהנות מן הפינוק שהוכן עבורם באהבה ובהערכה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.