תלמידי וצוות בית הספר "אשכול" בנס ציונה התכנסו הבוקר (רביעי) על מנת להתייחד, לזכור ולחלוק כבוד בטקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.
במהלך הטקס המרגש והמכובד, הרכינו המשתתפים ראש לזכר הנופלים, האזינו לקטעי קריאה ושירים מהתלמידים, והבטיחו להמשיך ולשאת את זכרם בלבם. בבית הספר הדגישו כי מדובר ביום של אחדות והוקרה עמוקה לאלו שבזכותם הדור הצעיר יכול ללמוד, לצחוק ולחיות בארץ בשלווה ובביטחון.
בסיום הטקס נמסר כי קהילת "אשכול" כולה מחבקת את המשפחות השכולות ונושאת תפילה לימים שקטים של שלום.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.