קבוצת הכדורסל של נערות א' בעירוני נס ציונה פתחה את השבוע עם ניצחון חוץ חשוב. הקבוצה, המשחקת במסגרת עונת 2025/2026 של ליגת העל לנערות א', גברה אמש (ראשון) על קבוצת הפועל ראשון לציון.
במשחק החוץ שהתקיים בראשון לציון, הפגינו השחקניות מנס ציונה יכולת מרשימה שהבטיחה להן את הניצחון במפגש. תוצאת הסיום של ההתמודדות נקבעה על 59:47 לטובת עירוני נס ציונה.
במועדון הכדורסל בירכו את השחקניות על ההישג ועל פתיחת השבוע המוצלחת בליגה הבכירה לנוער.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.