עירוני נס ציונה קיימה אתמול (שלישי) משחקים במסגרת "ליגת הכוכבים" של מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל. המשחקים נערכו באולם הפועל.
במהלך הפעילות, התמודדו קבוצות מסניף קריית חינוך מול קבוצות מסניף לב המושבה. המשחקים חולקו לשתי קטגוריות גיל: תלמידי כיתות ה'-ו' ותלמידי כיתות ז'-ט'.
ממחלקת הנוער נמסר כי המשחקים התאפיינו ברמה טובה וכי ניכר שיפור ביכולותיהם של השחקנים מאז תחילת העונה.
צילומים:עירוני נס ציונה - מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל



להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.