ביום שלישי, ה-12 במאי 2026, ייצאו תלמידי בית הספר "בן גוריון" בנס ציונה לרחובות העיר במסגרת יום ההתרמה הארצי של עמותת איל"ן - איגוד ישראלי לילדים ולבוגרים נפגעים.
התרומות שייאספו על ידי התלמידים מיועדות לסייע לילדים ובוגרים עם מוגבלויות פיזיות, ולתת להם את האפשרות לשפר את איכות חייהם.
מעיריית נס ציונה נמסרה קריאה לתושבי העיר לקבל את התלמידים במאור פנים ביום ההתרמה, כחלק מהמטרה המשותפת לבנות קהילה מכילה ושוויונית.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.