הטבת החניה לתושבי נס ציונה חוזרת לקראת הקיץ. תושבי העיר המחזיקים בתו הדיגיטלי "סמארטנס פלוס" יהיו זכאים בחודשים יוני, יולי ואוגוסט 2026 להנחה של 50% בכניסה לחניון חוף פלמחים. תושבים שטרם הסדירו את זכאותם יכולים להגיש בקשה באמצעות אתר העירייה.
בנוסף להטבה זו, עיריית נס ציונה מעניקה למחזיקי התו הדיגיטלי חניה ללא עלות החל משעות הערב באזורים המסומנים בפארק המדע, וכן לחניה חינם בחניוני הספורטנס ובחניון בריכת נס גלים. עבור אזרחים ותיקים, ניתנת הטבה של שעתיים חניה ללא עלות בכל שעות היממה באזורי החניה המסומנים כחול-לבן בפארק המדע, במתחם ישפרו סנטר ובאזורי התעשייה והמסחר.
ראש העיר נס ציונה, שמואל בוקסר, מסר: "הקיץ כבר כאן ואיתו אנחנו מחזירים את ההטבה האהובה על התושבים: הנחת חניה בחניון חוף פלמחים. אני מזמין את התושבים להסדיר את הזכאות, וליהנות מהטבות חניה שכבר קיימות ברחבי העיר - אותן נרחיב לאזורים נוספים בהמשך. מצטרפים פעם אחת, והטבה ניתנת אוטומטית על פי מספר הרכב".
תוקף התו הדיגיטלי הוא לשנתיים. על פי ההנחיות, תושבים רשומים שתוקף התו שלהם פג יקבלו הודעת טקסט אישית המשמשת כהתרעה. הרישום מתבצע פעם אחת עבור רכב המשויך לתושב, ולאחר מכן מערכות הזיהוי מעניקות את ההטבה באופן עצמאי ואוטומטי על ידי זיהוי מספר הרישוי, ללא צורך בהצגת תעודות. תושבים הזקוקים לסיוע בהרשמה יכולים לפנות למוקד העירוני.
לפרטים נוספים ולהגשת בקשה לתו חניה דיגיטלי באתר עיריית נס ציונה: לחצו כאן.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.