הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

נערך מפגש לציון סיום שנת הפעילות של כיתת הוותיקים בתיכון גולדה בנס ציונה

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק שמואל בוקסר
צילום מתוך דף הפייסבוק שמואל בוקסר

הבוקר (רביעי) התקיים מפגש סיום השנה של כיתת הוותיקים הפועלת בתיכון גולדה בנס ציונה. במהלך השנה החולפת לקחו חברי הכיתה חלק בפעילויות למידה והעשרה, ויצרו קשרים עם קהילת בית הספר.


את המיזם מובילה בהתנדבות שרה שלף, יחד עם אפרת אשר המלווה את התוכנית מטעם תיכון גולדה. המפגש שהתקיים היום חתם את שנת הפעילות הנוכחית של המשתתפים, לקראת שנת הפעילות הבאה של התוכנית.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה