השבוע הגיעה לסיומה "סדנת שיח ומיינדפולנס" בבית האזרח הוותיק בנס ציונה. הסדנה התקיימה במסגרת פעילות האקדמיה לקידום הבריאות, הפועלת בעיר מזה כשנתיים.
את הסדנה העבירה ד"ר יעל לביא-אבנון, העוסקת בליווי מבוסס מיינדפולנס לבני הגיל השלישי ולבני משפחה מטפלים. במהלך המפגשים, למדו המשתתפים להתבונן פנימה וקיבלו כלים מעשיים ותובנות.
מבית האזרח הוותיק נמסרו תודות לחברות ועדת האקדמיה לבריאות, ד"ר אגי ויידה, ד"ר רונית סגל, חיה גזית וחיה באלי, על פיתוח האקדמיה וקידום מגוון נושאים ומיזמים. הבעת הערכה נוספת נמסרה לעידית חן-סייג, שמאפשרת לגמלאי העיר להמשיך ללמוד באקדמיה, וכמובן לחברי קבוצת המשתתפים על לקיחת החלק הפעיל בסדנה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.