הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

קבוצת קטסל ב' "סביונים" של עירוני נס ציונה זכתה באליפות המחוז

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק עירוני נס ציונה - מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל
צילום מתוך דף הפייסבוק עירוני נס ציונה - מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל

קבוצת קטסל ב' "סביונים" של מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל עירוני נס ציונה זכתה במקום הראשון והוכתרה לאלופת מחוז נס ציונה, זאת הפעם עם סיום העונה הנוכחית.

הקבוצה פועלת תחת הדרכתו של המאמן מתן גטה. במחלקת הנוער של המועדון בירכו את השחקנים הצעירים ואת המאמן על ההישג ועל עונה מוצלחת, והביעו ביטחון בכך שהילדים ימשיכו להתקדם קדימה גם בהמשך הדרך.

במסגרת חגיגות סיום העונה, ציינו בקבוצה את הזכייה גם באמצעות עוגה מקושטת שעליה הודפסה תמונת השחקנים יחד עם הכיתוב "החיילים של גטה".


סרטון:




להצטרפות לוואטסאפ חדשות נס ציונה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה