הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

לוח דירות be106 מתרחב לקפריסין!

למכירה 304 דירות בקפריסין למגורים ולהשכרה לתיירים החל מ - 139 אלף אירו - 250 אלף אירו! מבחר דירות סטודיו, 2 - 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. הפרטים על הדירות, המחירים, בכמה ניתן להשכיר, אמצעי מימון ועוד בכתבה.
עיריית נס ציונה החלה במבצע ניקיון גינות ציבוריות מצואת כלבים: נוקו גינות החושן, גן נווה, גינת הגיא, גינת האימהות, גינת שאול המלך וגינת סביוני הפארק ובשבוע הבא ינוקו גינות העלייה, ארגמן, כ"ט בנובמבר, הסנונית, עונות השנה, תל אביב 9 וסביוני הפארק
אירועי קיץ לכל המשפחה במהלך חודש אוגוסט בעופר קניותר בנס ציונה: סדנת הכנת קיפוד ממתקים, מופע "פול אל תיפול", כוכבת הילדים אורטלי, סדנת עיצוב כובעים ובנדנות, "מופע הקרקס של מאיה", "סדנת להכנת קלמר מעוצב, כוכב הילדים "איציק הליצן". הכניסה חופשית

הפנינג נגישות שווה ומאתגר בנס ציונה הכולל טעימות גלידה עיוורות, מסלול מכשולים על כיסא גלגלים, התנסות בהליכה עיוורת ועוד: הפנינג לכל המשפחה, יתקיים ביום המשפחה, יום שישי הקרוב, ה 9.2.24 החל מהשעה 13:0 באולם ספורט של בית הספר גולדה. כניסה חופשית

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית נס ציונה



טעימות גלידה עיוורות, מסלול מכשולים על כיסא גלגלים, התנסות בהליכה עיוורת ועוד! תושבי העיר מוזמנים בשישי הקרוב להפנינג נגישות שווה במיוחד, במסגרת אירועי פברואר יוצא מן הכלל


בכל שנה, מצוין ברחבי הארץ חודש פברואר, כחודש המודעות לשילוב והכלה של אנשים עם צרכים מיוחדים. בחודש המיוחד, עיריית נס ציונה, אגף השירותים החברתיים מזמין את התושבות והתושבים להכיר את תושבי העיר עם צרכים מיוחדים. במהלך החודש, מגוון אירועים לתושבים עם או בלי צרכים מיוחדים שמטרתם לעורר מודעות ולעודד הכלה שווה ומחבקת של כלל תושבי העיר במארג החיים ובקהילה המקומית.


בתחילת השבוע עלה בשילוט חוצות קמפיין עירוני תחת הכותרת: "שלא יגבילו אתכם, בואו תכירו אותי" בו מככבים תושבי העיר עם צרכים מיוחדים: בראשית חממה- צייר אומנות יפנית "מאנגה", קארין זיק- מרצה בחט"ב בן גוריון, איציק אליהו- צייר, עמרי נוסינקר – שחקן מקצועי בנבחרת בוצ'ה פראולימפי ותמיר גדסי – מומחה בהקמת גינות ביתיות.


ביום שישי הקרוב, יום המשפחה, יתקיים הפנינג נגישות משפחתי בהפעלת עמותת "נגישות ישראל" אליו מוזמנים כלל תושבי העיר. האירוע הנגיש, יתקיים באולם הספורט בביה"ס גולדה, כולל שלל פעילויות מהנות ומאתגרות הפותחות חלון לעולמם של אנשים עם מוגבלויות. בין הפעילויות בהפעלת עמותת נגישות ישראל: פעילויות היכרות עם עולמם של כבדי השמיעה, מסלול מכשולים על כיסא גלגלים, התנסות בהליכה עיוורת, עמדת גרפיטי ומשחקים נגישים, טעימות גלידה עיוורות ועוד. עוד במקום, מופע מוסיקלי של בוביזמר שיזמין את תושבי העיר לשיר יחד. האירוע פתוח לכלל תושבי העיר אשר מוזמנים להתנסות בתחנות פעילות מאתגרות ומרחיבות אופקים.


ראש העיר שמואל בוקסר:

"בנס ציונה אנחנו לא מחכים לחודש פברואר כדי לשלב ולהכיל את תושבי העיר עם צרכים מיוחדים. פעלנו רבות כדי לתת לתושבים היקרים שלנו את סל השירותים שמגיע להם: פתחנו לראשונה מעון עבור פעוטות עם צרכים מיוחדים, מרכז יום עבור בוגרים מעל גיל 21, משחקיה לפעוטות, מרכז למשפחות מיוחדות ועוד. אני מאמין בכל ליבי שהקהילה שלנו חזקה יותר כאשר היא יודעת להכיל את כל החלקים השונים והמגוונים שלה. אנחנו מזמינים את תושבי העיר להגיע לאירוע המהנה והחשוב".


עמיר קשי, מנהל אגף רווחה ושירותים חברתיים:

"דאגנו למגוון פעילויות במהלך כל חודש פברואר עבור תושבים עם ובלי צרכים מיוחדים. צוותי האגף מלווים בכל ימות השנה את התושבים המיוחדים וגאים במיוחד שהיום יש לנו בעיר מסגרות ושירותים שעונים על הצרכים ונותנים מענים- בזכות ולא בחסד. אני מזמין את תושבי העיר להגיע לאירוע המרכזי בשישי הקרוב ולאירועים נוספים במהלך החודש


ההפנינג לכל המשפחה, יתקיים ביום המשפחה, יום שישי הקרוב, ה 9.2.24 החל מהשעה 13:00 באולם הספורט בביה"ס גולדה. הכניסה חופשית. האירוע בהפקת החברה לתרבות ופנאי.


במהלך חודש פברואר, מגוון פעילויות עבור תושבי העיר עם וללא צרכים מיוחדים. תושבי העיר מוזמנים להתעדכן באתר העירייה




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

עיריית נס ציונה החלה במבצע ניקיון גינות ציבוריות מצואת כלבים: נוקו גינות החושן, גן נווה, גינת הגיא, גינת האימהות, גינת שאול המלך וגינת סביוני הפארק ובשבוע הבא ינוקו גינות העלייה, ארגמן, כ"ט בנובמבר, הסנונית, עונות השנה, תל אביב 9 וסביוני הפארק

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית נס ציונה



עיריית נס ציונה החלה השבוע במבצע ניקיון גינות ציבוריות מצואת כלבים. במסגרת המבצע, צוותי הניקיון פעלו בגינת החושן, גן נווה, גינת הגיא, גינת האימהות, גינת שאול המלך וגינת סביוני הפארק. הצוותים גרפו, שטפו, ווידאו שיש מספיק שקיות לצואת כלבים, עד שהגינות היו נקיות לחלוטין.


במהלך הניקיונות, פגשו הצוותים בעלי כלבים, שיבחו אותם על איסוף הצואה וחילקו ערכות מגניבות במתנה. בנוסף, סיירת הנוער של העירייה הגיעה אחה"צ לגינות והסבירה את החשיבות של שמירה על מרחב ציבורי נקי.


בשבוע הבא, המבצע ימשיך בגינות נוספות: העלייה, ארגמן, כ"ט בנובמבר, הסנונית, עונות השנה, תל אביב 9 (סמוך לבית הכנסת) וסביוני הפארק.
















התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-432-2106

אירועי קיץ לכל המשפחה במהלך חודש אוגוסט בעופר קניותר בנס ציונה: סדנת הכנת קיפוד ממתקים, מופע "פול אל תיפול", כוכבת הילדים אורטלי, סדנת עיצוב כובעים ובנדנות, "מופע הקרקס של מאיה", "סדנת להכנת קלמר מעוצב, כוכב הילדים "איציק הליצן". הכניסה חופשית

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: צילום יחצ



מה עושים עם הילדים בחודש אוגוסט? פעילות ללא תשלום


חודש של פעילויות ממוזגות - לכל המשפחה: הצגות ומופעים עם כוכבי ילדים, סדנאות, מופעי קרקס, פעילות יצירה ועוד.


כניסה חופשית ללא עלות.


עופר קניותר, בנס ציונה, מקבוצת קניוני עופר, ייערוך במהלך חודש אוגוסט, החופש הגדול, אירועי קיץ ממוזגים לכל המשפחה, ללא עלות: הצגות ומופעים עם כוכבי ילדים, סדנאות, מופעי קרקס, פעילות יצירה ועוד.


אירועי עופר קניותר ייערכו מידי יום שני ורביעי, במהלך חודש אוגוסט בקניון הממוזג, לדוגמא:



  • ביום שני ה-05.08.24 בשעה 17:00 – תיערך סדנת הכנת קיפוד ממתקים.

  • ביום רביעי ה-07.08.24 בשעה 17:30 – יערך מופע "פול אל תיפול" מופע מוזיקלי מרהיב לכל המשפחה בשילוב בובות גוף.

  • ביום רביעי ה-17.08.24 בשעה 17:30 כוכבת הילדים אורטלי במופע מוזיקלי לכל המשפחה.

  • ביום שני ה-19.08.24 בשעה 18:00 – תיערך סדנת עיצוב כובעים ובנדנות.

  • ביום רביעי ה-21.08.24 יערך "מופע הקרקס של מאיה" לכל המשפחה.

  • ביום שני ה-26.08.24 לקראת חזרה לבית הספר תיערך "סדנת להכנת קלמר מעוצב לפתיחת שנת הלימודים".

  • את חגיגות הקיץ יחתום מופע לכל המשפחה, של כוכב הילדים "איציק הליצן" במופע ליצנות שיערך לקהל הרחב ביום רביעי ה-28.08.24.


הכניסה חופשית לכל האירועים ללא תשלום וכל המשפחה מוזמנת.




קרדיט תמונה: צילום יחצ
צילום יחצ
קרדיט תמונה: צילום יחצ
צילום יחצ
קרדיט תמונה: צילום יחצ



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

3 פגרי ציפורים נגועות בנגיף קדחת הנילוס נמצאו באזור רחובות ונס ציונה; בעקבות התחלואה בארץ, משרד החקלאות מבקש מהציבור לדווח על כל מקרה בו התגלו פגרי ציפורים להעבירן לבדיקה

במשרד החקלאות פתחו את מערכת כפתור ציבור בה ניתן לדווח על כל מקרה של פגר ציפור שנמצא והעברתו לבדיקה האם הוא נגוע בנגיף. המטרה היא לעקוב אחר מצב התחלואה בארץ ושיקוף המצב לציבור.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 2


עקב העלייה במקרי התחלואה בקדחת מערב הנילוס - משרד החקלאות פונה לציבור לדווח על מציאת פגרי ציפורים בדיקתן במכון הווטרינרי. המטרה: מעקב ארצי אחר מקרי תחלואה בעופות שהוכחה כשיטה יעילה לניטור המחלה

משרד החקלאות וביטחון המזון מפרסם את "כפתור ציפור", באמצעותו ניתן לדווח על מקרי תמותה של ציפורים בזמן אמת, בתוך הבית ומחוצה לו. כל המידע על הציפורים הנגועות שהתגלו עד כה נגיש לציבור במפה ארצית מתעדכנת המפורסמת באתר המשרד.

על מנת לדווח על מקרה תמותה, יש להיכנס ל-"כפתור ציפור" ולמלא את הפרטים הנדרשים. המידע המדווח יגיע ישירות למכון הווטרינרי שבמשרד החקלאות. אם מדובר בציפורים שמתו בבית, יש להביאן למכון הווטרינרי שבבית דגן לבדיקת הימצאות הנגיף. הבדיקה נעשית ללא תשלום. באשר לציפורים שנמצאו במרחב הציבורי, יש לדווח לרשות המקומית דרך מוקד 106.

שימו לב! אין לגעת בפגרי הציפורים בידיים חשופות.
הדיווח והבדיקה יסייעו לאתר את מוקדי התפשטות קדחת מערב הנילוס ברחבי הארץ, ולהעביר את המידע למשרדי הבריאות והגנת הסביבה, שיוכלו לטפל נקודתית באזור בו התגלתה המחלה. כך, נביא לצמצום התחלואה בבני אדם. במקביל, מפת התחלואה תסייע בהנגשת מידע לציבור אודות מוקדי ההתפשטות של קדחת מערב הנילוס. עד עתה, נמצאו מאות ציפורים מתות שאובחנו כנגועות בנגיף, רובן המכריע במרכז הארץ.

כזכור, קדחת הנילוס עוברת לבני אדם באמצעות עקיצת יתושות נגועות. ציפורים אינן מדבקות לבני אדם, והן חולות במחלה גם כתוצאה מעקיצת יתושה נגועה. יתושות שעוקצות ציפורים נגועות בנגיף עשויות לעקוץ בני אדם. ציפורים אינן מעבירות את המחלה לבני אדם והמחלה אינה מועברת מאדם לאדם.

לכפתור ציפור, לחצו כאן.
למפת התחלואה הארצית בציפורים, לחצו כאן.

ברחובות ובנס ציונה התגלו במהלך החודש 3 פגרי ציפורים אשר התגלו כנגועות בקדחת הנילוס.





התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • עיריית רחובות מתי תבואו לתקן נזילת מים שגורמת ל שלולית כבועה של מים עומדים ?!?!?!?!
    הגב 23.07.24 21:21
  • תתקשר למוקד 106 של העיריה. לכתוב פה הערה כזאת זה לא יעזור ....
    24.07.24 20:01
  • אורח

אירוע קיץ ישראלי בגינת ארגמן עם מיקי כוכבת הילדים - 23 ביולי, 18:00

| | תגובות: 0



מחר יתקיים אירוע קיץ ישראלי בגינת ארגמן עם מיקי, כוכבת הילדים. האירוע יתקיים ביום שלישי, 23 ביולי, בשעה 18:00 בגינת ארגמן בנס ציונה.


האירוע מיועד לכל הקהילה הנס ציונית ויכלול פעילויות מגוונות לילדים ולמשפחות. דוברות עיריית נס ציונה מבטיחה שלא יהיה רגע משעמם.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

בתחרות NZ STAR הראשונה בנס ציונה זכתה במקום הראשון נויה גבאי, תלמידת בן גוריון

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק שמואל בוקסר



תחרות NZ STAR הראשונה התגלתה כהצלחה מסחררת!


9 הרכבים נס ציוניים הדהימו את הקהל ונויה גבאי, תלמידת בן גוריון, זכתה במקום הראשון!


תודה לרוני וקנין, רכזת פרויקט הלהק"ה (התנדבות למען הקהילה) של מחלקת הנוער, על ההובלה הנהדרת!


תודה לכל המשתתפים ולכל מי שהגיעו לתמוך.


נתראה בשנה הבאה כי נראה שיש לנו כאן מסורת!







התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוח דירות be106 מתרחב לקפריסין! למכירה 304 דירות בקפריסין למגורים ולהשכרה לתיירים החל מ - 139 אלף אירו - 250 אלף אירו! מבחר דירות סטודיו, 2 - 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. הפרטים על הדירות, המחירים, בכמה ניתן להשכיר, אמצעי מימון ועוד בכתבה.

מערכת האתר | | תגובות: 8
כל התמונות - הדמיות בלבד



לחצו על הקישור ונציג יחזור

קישור למתעניינים בפרטים

לוח הדירות של be106 מתרחב לקפריסין!



לוח הדירות של be106 באמצעות חטיבת הנדל"ן של be106 מתרחב לקפריסין ומציע שיווק של 304 דירות בפרויקט נופש ומגורים ענק בלרנקה קפריסין היוונית במחיר החל מ - 139 אלף אירו!

לרנקה שוכנת בצד היווני של האי הקפריסאי, לרנקה היא עיר נמל ציורית ושלווה, חופים יפהפיים, מבנים היסטוריים ואגם מלח גדול, מקום מושבם של מאות פלמינגו ורודים, כל אלה הפכו את לרנקה ליעד תיירותי מבוקש.

שדה התעופה הבינלאומי הגדול של קפריסין נמצא בלרנקה , מה שהופך את העיר למוקד של פעילות עסקית ותיירותית והביקושים לנדל"ן בעיר וסביבתה עולים בהתמד



על הפרויקט

הקומפלקס האלגנטי Bell Village פרוש על שטח רחב ידיים של כ-39 דונם, וכולל 7 מתחמים בעיצוב אדריכלי ובהם 304 יחידות דיור בבניה נמוכה. ברחבי הפרויקט שלוש בריכות, מפלי נוי ודקים לשיזוף, פארק מטופח, מגרש משחקים לילדים, מתחם wellness עדכני עם חדר כושר מאובזר, בית קפה, מסעדה ומתחם עסקים עם חללי עבודה משותפים.

המיקום

קיטי, לרנקה, קפריסין היוונית

6 דקות נסיעה מהים, 4 דקות משדה התעופה.


מבחר הדירות למכירה ומחירן

הדירות בפרויקט נחלקות לקבוצות על בסיס גודל ולכולן מרפסת, חניה ומחסן צמוד:

יחידות סטודיו 36 מ"ר + מרפסת בגודל 9 מ"ר, החל מ - 139,000 אירו

יחידות פרמיום 2 חדרים 51 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר, החל מ - 189,000 אירו

יחידות פרמיום דה לקס 3 חדרים 82 מ"ר + מרפסת 20 מ"ר, החל מ - 210,000 אירו

יחידות בל סוויט, הכוללות פנטהאוזים ודירות גן, החל מ - 250,000 אירו




מחירי שכירות בממוצע בשוק הדירות בלרנקה לתיירים לטווח קצר:

דירת סטודיו - 70-90 אירו ללילה

דירת חדר וסלון - 100-120 אירו ללילה

דירת 2 חדרים וסלון - 120 - 130 אירו ללילה

עונת התיירות בקפריסין 6 - 8 חודשים

מחירי שכירות בממוצע בשוק הדירות בלרנקה לשכירות ארוכת טווח מעל שנה:

דירת סטודיו - 550 - 650 אירו לחודש

דירת חדר וסלון -850 - 950 אירו לחודש

דירת 2 חדרים וסלון -1200 אירו לחודש


השוואה למחיר ממוצע לדירות אחרות בלרנקה

דירת סטודיו מוכנה נמכרת בממוצע 213,000 אירו

דירת 2 חד' מוכנה נמכרת בממוצע 287,000 אירו

דירת 3 חד' מוכנה נמכרת בממוצע 403,000 אירו


מימון

לרשות הרוכשים דירה בפרויקט Bell Village תעמוד האפשרות ליטול הלוואה בתנאים מיטיבים לרכישת דירה בפרויקט על ידי בנק ישראלי מוביל.

תנאי תשלום

40% בחתימה על העסקה והיתרה בהתאם להתקדמות הבנייה

לוח זמנים:

תחילת הבנייה 2025, צפי סיום 2028


הרצאות מומחים ביום היריד על הפרויקט וההשקעה בקפריסין

09:30 פתיחה וכיבוד

בין השעה 10:00 - 11:00 היזמים ומומחים בהרצאות על :

סקירת המגמות בשוק הנדל"ן בקפריסין היוונית. הצגת הפרויקט, הסבר על אפשרויות המימון על ידי נציג בנק מוביל בישראל


בטחונות

הכספים מופקדים בחשבון נאמנות בניהול פירמת עו"ד גיא קלינבוים עד רישום אזהרת על הנכס בטאבו בקפריסין.

רישום היחידה בטאבו

התשלום עובר ליזם רק אחרי סיום כל שלב בפרויקט



על היזמים והמשווקים

אודות קבוצת בל נדל"ן


קבוצת בל נדל"ן היא קבוצה המתמחה ביזמות נדל"ן, השקעות נדל"ן ומנהלת אקדמיה ללימודי יזמות נדל"ן. הקבוצה ניהלה ומנהלת 4,408 יחידות דיור ונכסי נדל"ן בישראל, ארה"ב וקפריסין בהיקף נכסים של 320 מיליון דולר. מועדון המשקיעים של הקבוצה כולל 1,600 בתי אב.


אודות טופ ריל אסטייט

טופ ריל אסטייט הינה חברת ייזום בתחומי הנדל"ן בישראל אשר פעילה משנת 2010 וביצעה פרויקטים יוקרתיים רבים בהיקפים של מאות מיליוני ש"ח

חברת טופ ריל אסטייט מוחזקת על ידי רו"ח אליאור גבאי בעל תואר בכלכלה, ראיית חשבון ומשפטים אשר שימש בתפקידים בכירים במשרד האוצר ובשוק ההון הישראלי, בעל מומחיות בהשקעות נדל"ן ובמימון




לחצו על הקישור ונציג יחזור

קישור למתעניינים בפרטים




התפרסמו 8 תגובות לכתבה.
  • דירות בקפריסין??? רציניים??? לא מספיק שאתם מפרסמים כאן דירות ברחובות...
    הגב 23.06.24 20:23
  • השקעה בלרנקה טובה.השקעה שתניב פירות רק ב- 2018 בספק. המלחמה היתה אמורה לכאורה לפגוע בצד הצפוני של האי. אבל לא כך , העסקים שם פורחים אין שמץ של התיחסות שלילית לישראלים וללא ספק אבשר לקבל ווליו פור מאני בצד הצפוני של האי.
    הגב 23.06.24 22:10
  • ווליו פור מאני... איזה פוץ.
    24.06.24 22:48
  • הייתי בא רק כדי לראות מי אלה שקונים טירות באויר, מוסרים את הכסף שלהם על סמך פרסום וסיפורים ומקווים לתוצאה טובה. אלה לא מתים, מרתקים!
    הגב 24.06.24 22:47
  • 9 - פתיחה, 10 - הרצאה מפי טובי סוכני המכירות, 11 - לחץ מטורף שמעולם לא חוויתם לקנות במקום פן תפסידו את עסקת חייכם!! לא להחמיץ😎
    הגב 25.06.24 13:57
  • מכיר אותם ומשקיע איתם בארהב. דווקא אחלה חברה ולא פושרים. לא אכזבו עד היום
    הגב 25.06.24 14:43
  • קבוצת בל - צוות של מהממים. תודה על השירות! בדקנו הרבה אופציות ביוון וקפריסין (רק היוונית. מי שרוצה להיות תחת שלטון תורכי עכשיו, בהצלחה לו) ובחרנו ללכת איתכם. מפרגנים באהבה ושמחים להיות חלק מהדיירים החדשים בשכונה :-)
    הגב 03.07.24 10:58
  • יקר
    הגב 15.07.24 12:58
  • אורח

תמר טל תייצג את עירוני נס ציונה בנבחרת הקדטיות של ישראל באליפות אירופה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק כדורסל בנות - עירוני נס ציונה



תמר טל, שחקנית קבוצת הנערות של עירוני נס ציונה, תייצג הקיץ את המועדון בנבחרת הקדטיות של ישראל. הנבחרת נמצאת בהכנה לקראת אליפות אירופה שתתקיים בחודש אוגוסט בהונגריה. השבוע תצא הנבחרת למשחקי הכנה בלטביה בהם תפגוש פעמיים את אוקראינה ופעמיים את לטביה.


המועדון והעיר נס ציונה מאחלים לנבחרת ישראל ולתמר טל בהצלחה רבה. תמר, תהני, תצברי חוויות ותלמדי. המועדון והעיר גאים בך!





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

משרד התחבורה מקדם הקמת מסוף תחבורה מתקדם בנס ציונה כחלק מתוכנית מטרופולין תל אביב

מערכת האתר | | תגובות: 0



משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מקדם הקמת מסופי תחבורה מתקדמים ברחבי מטרופולין תל אביב, מנתניה בצפון ועד נס ציונה בדרום. הוועדה הארצית לתכנון ובנייה (ות"ל) דנה היום (יום ב') בתוכנית להוספת ארבעה מתקני תשתית ומסופי תחבורה ציבורית המשלבים מגוון אמצעי תחבורה ואישרה לפרסם הודעה לציבור בדבר הכנת תוכנית למתקני תשתית.


המסופים יוקמו בנקודות אסטרטגיות ברחבי מטרופולין גוש דן - מנתניה בצפון, דרך אוניברסיטת תל אביב ובן שמן-לוד ועד נס ציונה בדרום המטרופולין.


שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, אמרה: "היום אנו מציינים אבן דרך נוספת ועוד שלב במימוש חזון התחבורה הציבורית שאני מקדמת. בחזוני, אנו מחברים את ישראל באמצעות רשת של מסופי תחבורה מתקדמים, 'האבים' המשלבים בתוכם מסופי אוטובוסים ותחנות רכבת ומחברים בין כל אמצעי התחבורה, מאוטובוס ורכבת ועד רכב פרטי, אופניים ומיקרו מוביליטי, תוך חיבוריות וקישוריות אופטימליות. באמצעות 'האבים' אלה נוכל כבר בשנים הקרובות להציע לכל תושבי מדינת ישראל את האפשרות להשאיר את הרכב הפרטי בבית או בחניון ולהגיע בתחבורה ציבורית מתקדמת ונוחה אל מחוז חפצם - לעבודה, לקניות, ולמרכזי השכלה, רפואה ותרבות, כמקובל בערים המובילות בעולם".


התוכנית (תת"ל 155) היא חלק מתוכנית אב ארצית למתקני תשתית לתפעול תחבורה באוטובוסים לשנת 2040, שהכין משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי איילון, הנסמכת על תוכנית אסטרטגית ארצית לפיתוח התחבורה הציבורית.

המתקנים החדשים הם:

יד חרוצים בנתניה, אוניברסיטת תל אביב מזרח, נס ציונה ובן שמן-לוד.


בתוכנית זו קבע משרד התחבורה יעד פיצול בין כלי רכב פרטיים לתחבורה ציבורית לאותה שנה, ביחס של 60% לרכב פרטי ו-40% לתחבורה ציבורית.


בשנה החולפת התבצעו בישראל 853 מיליון נסיעות בתחבורה הציבורית, מהן 740 מיליון, שהם 87%, באוטובוסים. התוכנית מתבססת על ההנחה כי גם לאחר הפעלת מערכות הסעת ההמונים המוקמות ומתוכננות כיום, כמו הרכבת הקלה והמטרו, ימשיכו האוטובוסים לשמש כרובד המשמעותי ביותר של התחבורה הציבורית.


מרכיב מרכזי בהפיכת מערכת התחבורה הציבורית ליעילה ואטרקטיבית יותר הוא חיבוריות וקישוריות. כדי לאפשר חיבוריות וקישוריות מיטביות נדרשת הקמת "האבים", מסופי תחבורה משולבים (מתח"מים) שבהם נפגשים אמצעי תחבורה שונים כמו רכבת, רכבת קלה ומסוף אוטובוסים, לצד נגישות נוחה ברכב פרטי ("חנה וסע"), באופניים, בכלי תחבורה קלה וברגל.


כיום, קיים מחסור חמור במתח"מים ומתקני תשתית נוספים כמו חניוני לילה, בעיקר במטרופולינים. לכן מקדמת שרת התחבורה מירי רגב תוכנית רחבת היקף להקמת מתקני תשתית חדשים בפריסה ארצית ובסמוך למוקדי הביקוש, ובהם מרכזי תעסוקה, לימודים, בריאות ופנאי. המתח"מים יפעלו תוך תיאום זמנים בין אמצעי התחבורה השונים ומעבר נוח ומהיר ביניהם ופיתוח מסחרי ונדל"ני בסביבה הקרובה. מרכיבים חשובים נוספים של ה"האב" הם חניון אוטובוסים עם עמדות טעינה חשמלית, איזור תחזוקה וטיפול ומקומות מנוחה והתרעננות לנהגים.


תוכנית האב הארצית, שהוכנה על סמך מתודולוגיה אחידה, כוללת ארבעה מחוזות מטרופוליניים. בשלב הראשון הוכנה תוכנית פריסה מרחבית של מתחמים למטרופולין תל אביב ובהמשך יוכנו תוכניות ליתר המטרופולינים. עד כה אושרו תוכניות מפורטות ל-19 מתקני תשתית ברחבי מטרופולין תל אביב, וחלקם מצוי בשלבי ביצוע. במקביל, מקודמות תוכניות ל-30 מתקנים נוספים ברחבי הארץ, ממעלות וצפת בצפון ועד באר שבע ואשקלון בדרום.


מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, אמר: "תוכניתה של שרת התחבורה, מירי רגב, להקמת מתקני תשתית לתחבורה הציבורית בכל רחבי הארץ הולכת ומתקדמת. אנו צופים כי בשנים הקרבות נראה את המשך המגמה של העלייה בביקוש לתחבורה הציבורית לסוגיה, ונזדקק לעוד אלפי דונמים של שטחים פנויים להקמת תשתיות. לשם כך אנו מקדמים מבעוד מועד תהליכי תכנון מפורטים, המשתלבים בתוכניות הפיתוח הארציות והמקומיות ותומכים בהן. תחבורה ציבורית יעילה ומתקדמת היא הפתרון היחיד לעומסי התנועה וליוקר המחיה - ותפקידנו הוא להבטיח את צמיחתה".





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מבצע קיץ עירוני לניקיון העיר מצואת כלבים יוצא לדרך בנס ציונה

מערכת האתר | | תגובות: 0



מבצע קיץ עירוני לניקיון העיר מצואת כלבים יוצא לדרך


בתחילת החודש פנתה העירייה לתושבים והזמינה אותם לקחת חלק במבצע ההסברה הרחב, שמטרתו להגביר מודעות של בעלי הכלבים למען שמירה על רחובות העיר נקיים מצואת כלבים. בעלי כלבים הוזמנו לשלוח תמונות של הכלבים שלהם ומשפט שלדעתם יניע תושבים נוספים לקחת אחריות ולאסוף את הצרכים של הכלבים שלהם. עשרות רבות של תושבים נענו לקריאת העירייה, שלחו תמונות ומשפטים מקוריים ומרגשים. תמונות הכלבים הנבחרות הודפסו והעירייה תתלה אותם במהלך השבוע על ארונות התקשורת ברחבי העיר.


עוד במסגרת המבצע הרחב, מבצעת העירייה פעולות ניקיון, אכיפה והסברה רחבים ומוגברים בגינות העיר. בכל יום במהלך השבוע הקרוב יגיעו הצוותים לגינה אחרת מבין הגינות: גן רווה, גינת החושן, גינת הגיא, שאול המלך וסביוני הפארק. בכל גינה אליה יגיעו הצוותים יתבצעו עבודות ניקיון מוגברות על ידי עובדי אגף שפ"ע, אכיפה מוגברת של פקחי העירייה ופעילות הסברה לקהילה של חברי סיירת הנוער אשר יגיעו בשעות אחר הצהריים לגינות, יפגשו את הילדים והמשפחות, יקיימו פעילות חווייתית ומשחק ויסבירו על החשיבות בשמירה על מרחב עירוני נקי ונעים.


בשבוע הבא יגיעו הצוותים לגינות נוספות – בהן תתקיים הפעילות המשולבת לניקיון, אכיפה והסברה.


עוד בשבוע הבא, מקיימת העירייה, בהפקת החברה לתרבות ופנאי, שבוע אהבה ונתינה לבעלי חיים – במסגרתו יתקיימו פעילויות קיץ חוויתיות לכל המשפחה: ערב סרט בספורטנס – עם הקרנה של הסרט "לאסי 2", טיול עששיות מודרך לפינת החי והסבר על בעלי החיים והפנינג שיא, עמוס פעילויות להולכים על ארבע – עם מופע מרכזי של "מפרץ ההרפתקאות", מתחמי פינוק לכלבים, שוק קח תן ופעילות הסברה מהנה לילדים – בנושא האחריות שלי על בעל החיים שבבעלותי. תושבי העיר מוזמנים לקחת חלק בפעילויות השונות, להפגין אהבה ודאגה לבעלי החיים, לצד אחריות ומחוייבות לשמירה על העיר נקייה מצואת כלבים.


בנס ציונה כמות הכלבים פר תושב/ת, היא מהגבוהות בארץ- עם כ-4400 כלבים בתחומי העיר. ריבוי מבורך של חברים על ארבע יוצר במרחב העירוני אלפי מופעי צואה מידי יום. במטרה לשמור על מרחבי העיר נקיים מצואת כלבים, נדרשת פעולה משולבת של העירייה ושל התושבים- בעלי הכלבים.


קמפיין הסברה העירוני תחת הכותרת "אל תמרחו אותי, תאספו!" ילווה את כלל הפעילויות השונות.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הסופר אשכול נבו והמוסיקאי נפתלי אלטר במופע מרגש בנס ציונה ב-31 ביולי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק החברה לתרבות ופנאי - נס ציונה



הסופר אשכול נבו והמוסיקאי נפתלי אלטר במופע מרגש בנס ציונה

הסופר אשכול נבו, אחד מהסופרים האהובים בישראל, והמוסיקאי נפתלי אלטר, הידוע בזכות שירים כמו "עוד חוזר הניגון" ו"יונתן סע הביתה", חוברים יחד למופע מרגש בו יספרו על מסעותיהם לאורך השנים, זה בסיפור וזה בשיר. במופע יתארח גם המוסיקאי משה בן יוחנה.

המופע יתקיים ביום רביעי, ה-31 ביולי בשעה 20:00 בספריה העירונית נס ציונה. הכניסה חינם, אך יש לשריין מקום מראש בקישור הבא: https://tohen.co/cSzYk. נותרו מקומות אחרונים!



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

קלף חזק: הפיבוט רן יוניש מצטרף לא.כ. נס ציונה וישחק בעונת המשחקים הקרובה

מערכת האתר | | תגובות: 0



קלף חזק: הפיבוט רן יוניש מצטרף לא.כ. נס ציונה!


שחקן נבחרת בריטניה, רן יוניש (27, 191 ס"מ) מצטרף לשורות הטייגרים וישחק בכתום-שחור בעונת המשחקים הקרובה. יוניש שיחק בעונה שעברה באס"א ת"א ולפני כן עבר גם בהפועל ראשל"צ בה גדל, עירוני רחובות, מ.כ. חולון, בני הרצליה ומכבי ת"א. כעת הפיבוט מגיע לאולם צימרמן ויהווה תוספת כוח משמעותית בסגל של המאמן כפיר דראי.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הישגים מרשימים למכבי עירוני נס ציונה בתחרויות התעמלות אומנותית בגביע מכבי ישראל, אליפות ישראל במקצה האישי תחרותי ואליפות ישראל במקצה האישי והקבוצתי: המתעמלות זכו ב-14 מדליות זהב, 14 מדליות כסף ו-6 מדליות ארד

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק החברה לתרבות ופנאי - נס ציונה



במהלך החודש התקיימו מספר תחרויות בהתעמלות אומנותית: גביע מכבי ישראל, אליפות ישראל במקצה האישי תחרותי ואליפות ישראל במקצה האישי והקבוצתי. מכבי עירוני נס ציונה, מבית החברה לתרבות ופנאי, שלחה כ-60 מתעמלות שהתחרו בדרגות שונות ועם מכשירים שונים וכולן עלו על הפודיום.

המתעמלות זכו ב-14 מדליות זהב, 14 מדליות כסף ו-6 מדליות ארד, מה שמדגיש את הרצון והנחישות שלהן. החברה לתרבות ופנאי מביעה גאווה עצומה בהישגי המתעמלות.

תודה מיוחדת ניתנה למאמנות שעבדו והשקיעו לאורך כל השנה ובמיוחד בחודש האחרון, וכן להורים על התמיכה בבנות.

















התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

משלחת עמותת "עמית" לרווחת האזרח הוותיק בנס ציונה השתתפה במיזם "שישניצל" לזכרה של סמ"ר רוני אשל ז"ל אשר נרצחה בשבת השחורה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק בית האזרח הוותיק נס ציונה



משלחת מטעם עמותת "עמית" לרווחת האזרח הוותיק בנס ציונה, בראשותה של ויקי קטר, יצאה ביום שישי האחרון לניר גלים להשתתף במיזם "שישניצל" לזכרה של סמ"ר רוני אשל ז"ל. המשלחת כללה צוות מתנדבות מסור ונמרץ.


בזכות נדיבות ליבם של הגמלאים המשתתפים בפעילויות העמותה, נתרמו סכומי כסף מכובדים להכנת חלות שניצל טעימות ומפנקות עבור חיילי צה"ל הלוחמים בשטח ומגינים עלינו בגבורה רבה כבר חודשים רבים.


עידית חן סייג, מנהלת העמותה, מסרה: "תודה לכם מקרב לב, חברים יקרים וצוות נפלא. אין עליכם ברוח הנדיבות והנתינה. אנו ממשיכים למבצעי תרומה נוספים ונשמח שתצטרפו אלינו להעניק ולתרום למאמץ המלחמתי".











התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

כטב"ם התפוצץ בתל אביב! גבר כבן 50 נהרג ו-10 נפגעים פונו לבתי החולים מצורף סרטונים מהפיצוץ

מערכת האתר | | תגובות: 7


סרטון הזמזום והפיצוץ


סרטון שמיעת הפיצוץ


בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, התקבלו מאות דיווחים למרכז השליטה של משטרת מחוז ת"א, אודות פיצוץ עז שנשמע באזור ת"א בקרבה לחוף הים . כוחות משטרה גדולים הוקפצו למקום וביצעו סגירה של הזירה, תוך סריקות לאיתור חפצים חשודים ומפגעים נוספים.


המשטרה ביחד עם כוחות החירום וההצלה, איתרו במהלך הסריקות בבניין בסמוך לזירה, אדם בשנות ה-50 לחייו כשהוא ללא רוח חיים בדירתו, כאשר סימני רסיסים על גופו.

בנוסף, מהמקום פונו 10 פצועים קל(על פי גורמי הרפואה) לקבלת טיפול רפואי.


מפקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר קיים יחד עם מפקד מרחב ירקון, תנ"צ יחיאל בוהדנה, הערכת מצב בשטח עם כלל כוחות החירום וההצלה.


בשלב זה משטרת ישראל וחבלני המשטרה, ביחד עם כוחות ההצלה והחירום ממשיכים לפעול בזירה ונערכים לפתיחת צירי תנועה.

הערכה היא שהכטב"ם הגיע מתימן


פאראמדיק מד"א רועי קליין וחובשי מד"א יואל רוזנטל ואשר גריידר, סיפרו: "הגענו במהירות למקום וראינו המולה והרס כתוצאה מפיצוץ, התחלנו לבצע סריקות והגיעו אלינו 4 פצועים, 2 מהם נפצעו בבית, גבר כבן 37 ואישה כבת 47, ו-2 אחרים צעירה כבת 25 וגבר כבן 30 נפצעו כשהיו ברחוב, הם היו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות מרסיסים בכתף ובגפיים ואחד סבל מפגיעת הדף, הענקנו להם טיפול ראשוני ופינינו אותם לבית החולים במצב קל. בהמשך הסריקות באחד המבנים אותר גבר כבן 50 מחוסר הכרה, הוא סבל מפציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו."



סרטון:


סרטון:


סרטון:



בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות שלו על התמונות/סרטון רשאי לפנות לאתר be106 ולבקש לחדול מהשימוש בו באמצעות מייל be106.net@gmail.com




התפרסמו 7 תגובות לכתבה.
  • הלם איך לא היו אזעקות או התראות
    הגב 19.07.24 09:04
  • כדברי מתי כספי הייתה בגידה
    19.07.24 10:57
  • גם בראשון נפל ..
    הגב 19.07.24 12:32
  • אני גר באזור אזנ אני בשוק צבא הגנה לישראל לא עשו שום דבר
    הגב 19.07.24 21:06
  • מה עם הכיפת ברז
    הגב 19.07.24 21:06
  • הרצי ושאר המטכ"ל צריכים לעוף הביתה. הצבא צריך להיבנות מחדש.
    הגב 20.07.24 09:40
  • הרצי ושאר המטכל פוליטרוקים עלובי נפש
    20.07.24 23:32
  • אורח

מהפיכת התחבורה הציבורית בנס ציונה – 70% יותר נוסעים בתחבורה ציבורית פנים עירונית מאז ספטמבר 2023

מערכת האתר | | תגובות: 0



מהפיכת התחבורה הציבורית בנס ציונה – 70% יותר נוסעים בתחבורה ציבורית פנים עירונית!


מערך התחבורה הציבורית החדש של נס ציונה הוביל למהפכה של ממש! מכניסת המערך החדש בספטמבר 2023 מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית הפנים עירונית גדל בכ-70%.


כזכור, בספטמבר 2023, הודיעו עיריית נס ציונה, משרד התחבורה, חברת נתיבי אילון ואגד על הפעלתו של מערך תחבורה חדש הכולל רשת של 5 קווים עירוניים, פריסת קווים רחבה ומשודרגת העוברת בתדירות גבוהה של כל כ-20 דקות, משעות הבוקר המוקדמות ועד הלילה ומגיעה לכל חלקי העיר, לרבות למתחמי בילוי ופנאי, אזורי תעסוקה ולקריות החינוך.


על פי נתונים שהגיעו השבוע מד"ר רוברט אסחאק, מתכנן התחבורה מטעם נתיבי אילון, קיימת עליה משמעותית במספר הנוסעים השבועי שעומד כיום על 18,000 בשבוע, לעומת 10,700 ביוני 2023 - מדובר בצמיחה של כ-70% תושבים המעדיפים להשתמש בתחבורה הציבורית בעיר.


לאחרונה השתדרג המערך החדש, עם מעבר לאוטובוסים חשמליים חדישים, שקטים וידידותיים לסביבה, ובכך משתפרת דרמטית לא רק הנגישות עבור תושבי העיר אלא גם הפחתת הזיהום ושמירה על הסביבה.


ראש העיר, שמואל בוקסר: "תחבורה ציבורית היא העתיד. אני גאה על הצלחת המהלך החשוב שהובלנו עם השותפים למען תושבי העיר וכדי להנגיש תחבורה ציבורית לכל תושב, מבני נוער, צעירים, בני הגיל השלישי, תושבים ללא רכב ולמעשה, כל מי שבוחר להתנייד בדרך סביבתית, מהירה ונוחה יותר. נמשיך לשתף פעולה עם משרד התחבורה והשותפים כדי שהקווים יגיעו גם לתחנת הרכבת ברחובות".





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

חברת דירה להשכיר קיימה מפגש שיתוף ציבור בנושא בינוי מתחם חרודי בנס ציונה הכוללת בניית כ-2200 יחידות דיור, מתוכן כ-600 יחידות דיור עבור "דיור בר השגה" לזוגות צעירים מחוסרי דיור, ביניהם בני המקום

מערכת האתר | | תגובות: 0



חברת דירה להשכיר קיימה אתמול מפגש שיתוף ציבור בנושא בינוי מתחם חרודי באשכול פיס. במפגש הוצגה התוכנית העתידית לבינוי במתחם, אשר כוללת בניית כ-2200 יחידות דיור, מתוכן כ-600 יחידות דיור עבור "דיור בר השגה" לזוגות צעירים מחוסרי דיור, ביניהם בני המקום. בנוסף, ייבנו בתי ספר, גני ילדים, מבני קהילה, תרבות ודת בהתאם לצרכי העיר והתושבים. המבנים במתחם יגיעו לכ-9 קומות ויגדילו את היצע הדירות בעיר.

התוכנית מקודמת במסגרת הוועדה הארצית לתכנון ובניה של מתחמים מועדפים לדיור והיא עתידה להתבצע בהליך תכנון מזורז. במהלכו תוגש התוכנית, תופקד, תפתח להתנגדויות הציבור ולאחר דיון תקבל תוקף ואישור להתחלת הבניה.

במפגש העלו התושבים שאלות נוקבות בנוגע לאופן התכנון, צפיפות המבנים, התאמת תחבורה ודרכי גישה, וכן טיעונים הנוגעים לפגיעה בערכי הטבע והרצועה האקולוגית הקיימת באזור. חלק מהתושבים הביעו את רצונם להגדיל את היצע הדירות בעיר, בעוד אחרים הביעו התנגדות לבניה במתחם ורצון להשאיר את האזור כשטח פתוח. נציגי דירה להשכיר והמתכננים השיבו כי הם פועלים מכוח החלטת ממשלה והחוק, אשר הגדירו את המתחם לבניה בהליך מזורז.

המפגש התקיים באולם אשכול פיס, אשר הושאל על ידי עיריית נס ציונה למתכננים עבור מפגש שיתוף הציבור. במפגש נכחו ראש העיר שמואל בוקסר וחברי מועצת העיר סמדר אהרוני, עומרי רווח, עמוס לוגסי, ליאור אלימלך וליאור שרון, וכן נאור ירושלמי, גיל אנוקוב וגלית אבינועם.

בתום המפגש עלה ראש העיר לבמה ואמר כי העירייה פועלת עם ובשיתוף התושבים. למרות הצעת ראש העיר בינואר 2023 לקחת את התכנון לידי העירייה ולתכנן באופן מבוקר, עם כ-1000 דירות פחות, הסדרת דרכי גישה ושמירה על שטחים פתוחים, העירייה הגישה כבר בפברואר 2023 התנגדות מפורטת לבנייה במתחם. עוד הוסיף ראש העיר כי העירייה תתנגד לבניה במתחם בכל הכלים העומדים לרשותה במסגרת החוק.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הודעה חשובה לגבי החשמל! החל מיום חמישי הבא 25/7 כל בית יוכל לבחור ממי לקנות חשמל: לרשות הציבור יעמדו 8 חברות אשר ימכרו חשמל לבתים שאין להם עדיין מונה חכם וכל חברה תוכל להציע הנחה על החשמל של 5% - 20% . זמן ההתחברות משלב הבקשה לחיבור בפועל כחודשיים

מערכת האתר | | תגובות: 17
צילום: צילום שלומי אמסלם



רפורמת החשמל: מהפכת התחרות מגיעה לכל בית בישראל

לאחר חודשים של הכנות, הודיע היום השר אלי כהן כי בעוד שבוע בדיוק, ב-25.7, תצא לדרך רפורמת החשמל, הרפורמה הגדולה ביותר במשק הישראלי מאז רפורמת הסלולר. על פי הרפורמה, כל צרכן בישראל יוכל לבחור מאיזה ספק הוא רוכש את החשמל וליהנות מהנחה של 5%-20% מתעריף החשמל. המהלך צפוי לחסוך לכל משק בית מאות ואף אלפי שקלים בשנה בהתאם להצעות המספקים, לאופי השימוש ולשעות צריכת החשמל.

יותר משלושה מיליון בתי אב ועסקים יכולים לבחור ממי לרכוש את החשמל שלהם. שוק החשמל הוא בהיקף של יותר מ-30 מיליארד ש"ח, כאשר לפחות 12 מיליארד ש"ח יעברו לחברות פרטיות. לקוחות ממיליון יעברו לחברות פרטיות ויקבלו הנחה של עד 20% בחשבון החשמל שלהם. הציבור יקבל החזר של יותר מ-2 מיליארד ש"ח בשנה.


כיום, בין מחזיקי רישיון המספקים חשמל:
חלק מהספקים יספקו רק למתקיני מונה חכם וחלק יוכלו לשאר הבתים ללא מונה חכם



שלבי הרפורמה
- יולי 2024: תחילת שיוך למספקים פרטיים וירטואלים
- נובמבר 2024: תחילת שיוך למספקים פרטיים ותיקים
- ינואר 2025: קיצור זמני המעבר

בשלוש השנים הקרובות, השוק יכלול מודל ואגירה של אנרגיה מתחדשת בהיקף של 5000 מגה, ומכירה ישירה מיצרנים למספקים ולצרכנים.

תהליך הניוד למספק פרטי:

1. פניה למספק
2. העברת הפרטים למספק על ידי הצרכן
3. אישור הצרכן
4. פניה למוקד השירות של המספק הנבחר

במידה והפרטים אינם נכונים, בקשת הניוד תידחה. הפרטים הנדרשים כוללים:
- מס' חוזה הצרכן בחברת החשמל
- מס' ז.ת./פ.ח' של הצרכן הרשום בחברת החשמל
- מס' מונה או מוני צריכה בחברת החשמל
- חתימה על ייפוי כוח לניוד הכוח
- פרטי קשר (שם, ז.ת, מייל, טלפון)

לאחר העברת הפרטים למספק, המספק יעלה בקשה לניוד למערכת א"פל. נגה תבצע בדיקה של נתוני הצרכן מול מערכות חברת החשמל. אם הבקשה תקינה, יישלח לכתובת הצרכן ייפוי כוח דיגיטלי לחתימה. הצרכן יכנס ללינק שנשלח במייל או בהודעה וימלא את הפרטים שהעביר למספק.

סוג המונה:
- מונה בסיסי או מונה חכם

הניוד יכנס לתוקף בחודש העוקב להגשת הבקשה. לדוגמה, אם המספק הגיש את הבקשה ב-06/07/24, הניוד יכנס לתוקף ב-01/09/24. הצרכן יעביר את קריאת המונה לחברת החשמל באמצעים דיגיטליים במהלך שני ימי העבודה האחרונים של החודש. אם הקריאה תקינה, הניוד יאושר ויכנס לתוקף בחודש העוקב להגשת הבקשה.

צילום שלומי אמסלם
קרדיט תמונה: צילום שלומי אמסלם



התפרסמו 17 תגובות לכתבה.
  • כן, עזבתי את חב' חשמל ממזמן ורואים הוזלה בחשבון
    הגב 17.07.24 18:15
  • מעניין איזו חברה הכי טובה,,
    17.07.24 19:07
  • פזגז ובזק נותנים 7% אמישראגז אחריהם עם 6.5%
    19.07.24 10:47
  • בזמן חירום/מלחמה, דוגמת התתרחש היום, יש לחברות החדשות גיבויים ופתרונות דוגמת לאלו שיש לחברת החשמל ?
    הגב 17.07.24 19:12
  • החשמל מגיע מאותו מקום. חברת חשמל
    19.07.24 10:47
  • המטרה שלהם נסתרת..
    הגב 17.07.24 19:44
  • המטרה שלהם בסוף להכריח את כולם לעבור למונה חדש שמחובר למערכת שליטה שיכולה להצע האהנות ואפילו שליטה של כיבוי חשמל כרצונם... האח הגדול... וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הקרינה שלהם... כאילו שלא מספיקים תאורות הרחוב החדשה.. עוד אח גדול... תבדקו !
    הגב 17.07.24 19:48
  • האזנות**
    17.07.24 19:48
  • כפרה, המערכת החדשה זה כולה מונה חכם. יענו רק רואה כמה חשמל השתמדת ומעביר את הנתונים. מוזמן לפתוח אותו ולהסתכל בפנים. אין מיקרופון.
    19.07.24 10:49
  • ראשית אם יהיו ברפורמה עוד 8 ספקים של חשמל לצריכה ביתית ותעשייתית הרי שלחברת חשמל לא יהיה מונופול על אספקת החשמל. יחד עם זאת בדומה לרפורמה בסלולאר תהיה תחרות בעלויות הצריכה של החשמל בין הספקים המורשים. עדיין אין מספיק מידע לגבי כל ספק חשמל ויכולותיו לספק חשמל לצרכנים בלי בעיות או תקלות באספקת החשמל בכל איזור ואיזור שבו יספק הספק המאושר חשמל.
    הגב 17.07.24 22:37
  • צריך לחשוב על מהלך ההצטרפות. האם באמת זה כדאי
    הגב 18.07.24 05:38
  • כמה זמן החברות האלה פועלות/מספקות חשמל,מנסיון של אנשים שהתחברו,איך השרות שלהם מכל הבחינות ?תודה למשיבים❤️
    הגב 18.07.24 07:00
  • האם חברת החשמל המקורית לא תיאלץ להיכנס לתחרות בשוק ולהוזיל גם את המחירים?
    הגב 18.07.24 08:19
  • היא זו שמספקת להם את החשמל והיא תסתדר..
    18.07.24 09:18
  • ישראבלוף ובמקרה הזה גם מסוכן. צפי לניתוקים, חוסר מענה, תקלות ושלל בעיות תמורת הנחה מינימלית שבוודאי תהיה זמנית ולאט לאט יחזירו את המחירים למה שהיו אם לא יותר.
    הגב 18.07.24 09:18
  • החשמל עדיין מסופק ע"י חברת חשמל והם גם האחראים לטיפול בתקלות ומענה.
    19.07.24 10:50
  • זה חברות גבייה בלבד. הם לא ייתנו שום מענה בנושא חשמל, רק ייקחו כסף ולאחר זמן מסוים גם ייעלו מחירים. חברת חשמל עם כל החולאים שלה עדיפה, עוד כמה שנים נשלם מחיר חשמל פי 2.
    הגב 18.07.24 16:06
  • אורח

תזכורת ב1.8 תיכנס לתוקף התקנה המחייבת התקנת לוחית רישוי על אופניים וקורקינטים חשמליים- מצ"ב סרטון הסבר על תהליך הוצאת הלוחית הטבעת לוחות הרישוי תתקיים בתל אביב, חולון, ראשון לציון ורחובות. מצ"ב הכתובות

הקנס על אי התקנת הלוחית יהיה בשנה הראשונה 100 ש"ח ולאחר מכן יעלה ל750 ש"ח

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 11


לקראת כניסתן לתוקף של התקנות המחייבות אופניים וקורקינטים חשמליים בנשיאת לוחית רישוי, משרד התחבורה יצא בקמפיין וסרטוני הסבר על תהליך הוצאת והתקנת לוחית הרישוי דרך מערכת הרישום החדשה לציבור הרוכבים. התקנות החדשות מיועדות לחזק את יכולת האכיפה נגד רוכבים הנוהגים באופן פרוע ומסכנים את הולכי הרגל ושאר משתמשי הדרך, ואת עצמם.

החל משנת 2014 יזם משרד התחבורה תיקונים בתקנות התעבורה לצורך אסדרת השימוש בכלי רכב אלה. בין היתר נקבעו תקן לכלי הרכב, גיל רכיבה, חובת חבישת קסדה, איסור רכיבה על המדרכה, חובת הכשרה עיונית ועוד. כמו כן הורחבו סמכויות האכיפה כך שגם הפיקוח העירוני יוכל לבצע אכיפה של חלק מעבירות התנועה.

עם זאת, מאמצי האכיפה כיום אינם יעילים מספיק, מכיוון שבניגוד לרכב מנועי, כלי רכב אלה אינם חייבים בנשיאת לוחית מזהה. כך יכולים הרוכבים להתחמק משוטר או מפקח ולהימנע מדו"ח על עבירה שביצעו. גם אם העבירה או התאונה צולמו במצלמת אבטחה, או על ידי הנפגע או אדם אחר, קשה לאתר את הרוכב.

לפיכך קידמה שרת התחבורה את עדכון התקנות, כך שגם כלי הרכב לתחבורה קלה יחוייבו בנשיאת סימן מזהה. כדי להקל על הציבור, נקבע נוהל רישום קל ופשוט, המתבצע כולו באופן מקוון וללא צורך להגיע למשרד הרישוי, ואינו כרוך בתשלום אגרות או בביצוע מבחן שנתי.

על פי התקנות המוצעות, יש לרשום את בעלי הרכב באופן חד פעמי בעת הרכישה. הרישום יבוצע באופן מקוון על ידי הרוכש, אשר יזדהה באמצעות תעודה הזהות שלו. אם הרוכש הוא תאגיד, כגון חברת שליחויות או חברת השכרה, ההזדהות תבוצע באמצעות מורשה מטעמו.

בתום התהליך יישלח לבעל הרכב אישור דיגיטלי הכולל מספר רישוי הכולל שתי אותיות לועזיות וארבע ספרות. עם האישור ייגש בעל הרכב למטביע לוחיות זיהוי מורשה, אשר יכין עבורו את הלוחית.

הקנס שיינתן על אי התקנת לוחית הרישוי היה בתחילה 100 ש"ח עקב הצורך לתת לציבור זמן להכיר את החובות החדשות המוטלות עליו ולהיערך לעמידה בהן בלי לשאת בנטל עונשי כבד. לאחר חלוף השנה הקנס יהיה 750 ₪.

למעבר למערכת הרישום

https://go.gov.il/mobility


רשימת מקומות הטבעת לוחות הרישוי לתושבי המרכז



סרטון הסבר על הליך הוצאת לוחית הרישוי








התפרסמו 11 תגובות לכתבה.
  • איזה כיף, מקווה שהרוב הגדול יוותרו על התהליך הקשה הזה ויוותרו על הכלי המשחית הזה! תלכו ברגל זה בריא מאוד מאוד! ולא מסכן חיי אזרחים חפים מפשע! קופת העיריה בעיר בת ים תשמין מאוד, כי אין משמעת בבת ים, הם יצטרכו ללמוד דרך הכיס.
    הגב 17.07.24 11:30
  • טוב סבתא, אולי ניפטר גם מרכבים ומטוסים ונתחיל לגדל בעצמנו פירות/ירקות ואז נציל עוד כמה חפים מפשע על הדרך
    17.07.24 12:48
  • ב בתים לא משנה אפילו בלי הכל בסדר אין משטרה אין פקחים חופשי כמו ש חונים ב מעברי חציה העיריה לא אכפת
    הגב 17.07.24 11:37
  • תזכרו מה אמרתי. אחוז גדול מרוכבי הכלים האלה הם מתחת לגיל המורשה \ חלקם ערSים - הם כבר עכשיו רוכבים על כלים משודרגים שמגיעים ל- 80 ואף ל- 100 קמש וכך בורחים מהמשטרה שאין לה אפשרות לרדוף אחרי כלי כזה. הסיכוי שיתקינו לוחית רישוי זהה לסיכוי שנסראללה יהפך לחסיד אומות העולם.
    הגב 17.07.24 12:44
  • אבל מי שיקבל דוחות זה לא הם...זה שומרי החוק
    17.07.24 21:11
  • עוד חוק שבא להכביד רק על אנשים שומרי חוק, כל הילדים והמשתוללים לא יוציאו לוחית והמשטרה לא תעשה להם כלום.
    הגב 17.07.24 13:10
  • שטויות במיץ, לוקחים עוד כסף מאנשים, אין סיכוי לאכוף דבר כזה כי פשוט יש כל הרבה שוטרים במדינה שלנו
    הגב 17.07.24 13:29
  • עוד גזרת מיסוי מטןמטמת
    הגב 17.07.24 21:11
  • החוק הזה רק בשביל לגרוף עוד כספים בעתיד מקנסות שילכו לפי המספר ישר לדואר
    הגב 18.07.24 15:28
  • האם זה תקף לקורקינט לא חשמלי?
    הגב 20.07.24 13:50
  • גזל ציבורי
    הגב 22.07.24 22:09
  • אורח

במתחם אמריקן סיטי לשעבר עתיד להיפתח המרכז הרפואי החדש של קופת חולים מאוחדת שישרת את תושבי רחובות והסביבה בו יוכלו המבוטחים ליהנות משירות של בדיקת MRI, מכוני לב, עיניים, פיזיותרפיה, מרכז לרפואה דחופה ועוד

הצפי לפתיחה שנת 2025

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 11
הדמייה באדיבות מאוחדת


קופת החולים מאוחדת מרחיבה את השירות למבוטחיה ברחובות והסביבה ועתידה לפתוח מרכז רפואי חדש במתחם המתחדש של אמריקן סיטי לשעבר. מרפאת ראם תתפרס על כ7,500 מ"ר עם למעלה מ150 חדרי טיפול ו17 מכונים רפואיים. המטופלים לקבל שלל שירותים וטיפולים: מכון לרפואה דחופה, מכון דימות הכולל MRI מכון לב, מכון עיניים, מכון סכרת, בית מרקחת רובוטי, מכון מחקר וחדשנות, מכון פיזיותרפיה, מרפאת בריאות הנפש, רפואת משפחה וילדים, מרכז בריאות האישה. בנוסף המוקד לרפואה דחופה יוכל לטפל בשברים, כוויות ועוד במטרה לסייע בהפחתת העומס על חדרי המיון בבתי החולים.

המרפאה בראם תהיה המרפה הראשונה בה יופעל MRI בתוך קופת חולים והוא יפעל סביב השעון ובזמינות תורים גבוהה ללקוחות מאוחדת.

במרכז הרפואי החדש יושם דגש על חדשנות, הן מבחינת חוויית השירות והן מבחינת ההיבטים הרפואיים. בנוסף לאלו, המרכז יכלול טיפולים באמצעות VR, רובוט שירות, צ'ק אין רפואי מהבית ותוכנת ניווט להתמצאות במקום. לצידם, יפעל במקום מכון שיקום עם ציוד חדיש ומגוון של רחב של שירותים, בהם דירה טיפולית שתאפשר התנסות בביצוע פעולות יומיומיות בהדרכה ובליווי של הצוות הרפואי.

המלר"ד (מוקד לרפואה דחופה) שייפתח בראם יעניק לתושבי רחובות והסביבה שירותי רפואה דחופה בשעות הערב בהן המרפאות סגורות, בימי שישי וערבי חג, בשבתות וחגים. כמו כן, יינתנו בו טיפולים רפואיים דחופים כמו פגיעות טראומה, טיפול בשברים, בכוויות ובחתכים, מחלות שהוחמרו וכאבים חריגים. בכך, הוא יספק תחליף לפנייה למיון ויסייע כך בהפחתת העומסים הכבדים על חדרי המיון.

כיום פועלות בעיר 5 מרפאות ראשוניות הכוללות מרכזי התפתחות הילד, מרפאות נשים, שיניים, רפואה משלימה ועוד. לצד המרכז הרפואי החדש, ממשיכה מאוחדת להרחיב את השירותים בעיר רחובות וכבר בימים הקרובים תפתח מרפאת אחוזת הנשיא, שתספק שירותי רפואה ראשוניים מתקדמים. "לקופת חולים מאוחדת יש מחויבות היסטורית לעיר רחובות", מסביר דני מושיוב, מנהל מחוז דרום במאוחדת, "בימים שמאוחדת הייתה קופה חדשה יחסית, מרכז הפעילות שלה צמח מרחובות ומסביבתה. הבחירה להקים מרכז רפואי מתקדם וחדשני ביותר בעיר, הייתה לנו טבעית ומבטאת את החיבור שלנו לעיר ולאזור השפלה"



בשנת 2020 התקיים טקס הנחת אבן הפינה במרכז המכונים החדש במעמד הנהלת הקופה ונציגי קבוצת חצי חינם (אשר רכשה את מבנה אמריקן סיטי ועתידה לפתוח בקרוב סניף סופרמרקט חדש של הרשת)

הפתיחה המשוערת תחילת שנת 2025

מאוחדת ראם- רפואה אישית מתקדמת
מתחם meex, דרך הים 1, רחובות


מנהל מחוז דרום במאוחדת דני מושיוב:

"המטופלים שלנו יזכו לחוות שירותי רפואה ציבוריים, בסטנדרט פרטי, וחוויית הטיפול תהיה שונה מכל מה שהכרנו עד היום. השירותים הרפואיים שיפעלו בראם נבחרו בקפידה לאחר ניתוח מעמיק של שוק הבריאות ושל צרכי התושבים באזור. כך למשל, אחרי שהבנו שחוץ מחדר המיון בקפלן לא ניתנים שירותי רפואה דחופה על ידי אף קופת חולים ברחובות, החלטנו לפתוח מוקד לרפואה דחופה שייתן מענה מקצועי ומהיר, יחסוך למטופלים שעות של המתנה בחדר מיון וגם יפחית את העומסים הקיימים בבתי החולים". עוד מוסיף מושיוב כי במרכז הרפואי החדש יינתן דגש רב על חווית השירות: "הצבנו לעצמנו למטרה לפשט ולהנגיש את השירות ככל שניתן, באמצעות טפסים דיגיטליים, עמדות קליטה עצמאית, עמדות טאבלט למילוי שאלונים רפואיים ובעיקר פחות טפסים, פחות המתנה בתורים והכי חשוב – הכל במקום אחד".




התפרסמו 11 תגובות לכתבה.
  • מה יעשו המבוגרים,איך יגיעו לאזור?כל פעם נצטרך לקחת מונית?ומי ישלם עליה?לא חשבתם עלינו,מותיקי וראשוני האנשים של הקופה
    הגב 17.07.24 12:08
  • למה שיחשבו, מי אתם בשבילם ?.
    17.07.24 12:18
  • בכל מקום שיש קופת חולים מרכזית אנשים צריכים להגיע באוטובוס או מונית אפשר להגיד גם דברים טובים
    17.07.24 12:30
  • סוף סוף לא נצטרך לנסוע מחוץ לעיר
    הגב 17.07.24 13:48
  • זה נחשב מחוץ לעיר, לא מקום מרכזי.
    17.07.24 22:57
  • אם הייתם מבוטחי מכבי הייתם נוסעים לאשדוד או לראשון או לת"א לבדיקות למכונים שונים. זה יותר טוב?
    הגב 17.07.24 15:24
  • בנחהשהמרכז החדש מחליף צורך בחדר מיון מבקש שלא יבטלו את השרותים הבסיסיים, הטובים, הקיימים ברחוב בינימין, רחוב ירושלים, פילטיסו כ,ו', ומרפאת המומחים, שמאפשרים הגעה רגלית ואוטובוסים,.
    הגב 17.07.24 16:33
  • המשך בעיקר לוותיקי הקופה המתקשים לשינוי חריף בהגעה לאחיות, רנטגן, רופאים, שיניים, מזכירות רפואית, בית מרקחת פילטיס ופזיוטרפיה בסיסית
    הגב 17.07.24 16:41
  • בנוסף לנ"ל, חיוני להרחיב את רשימת בתי החולים האיכותיים, במרכז, לאישפוז לניתוחים מורכבים, שאין לקפלן ואסף הרופא התמחות בהם, דבר שימנע צורך בהזדקקות לרפואה פרטית. ויקרה. תודה
    הגב 17.07.24 17:00
  • חבל/ ואולי יפתח לחבריי קופות אחרות???
    הגב 17.07.24 18:01
  • כל הכבוד למאוחדת ! תמיד אמרתי מאוחדת הקופה מספר 1
    הגב 19.07.24 10:37
  • אורח

ועדת הפנים של הכנסת אישרה את חוק המטרו לקראת העברתו בקריאה ראשונה, שניייה ושלישית

רשת המטרו תכלול שלושה קווים, 150 ק"מ מסילות תת קרקעיות ו-109 תחנות. הרשת תחבר 24 רשויות מקומיות ברחבי גוש דן וצפויה להוביל כ-2 מיליון נוסעים ביום.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
הדמייה: אדר׳ טל אייל ושרון שפירא


חוק המטרו, אושר היום (יום ג') בוועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת.

ועדת הפנים והגנת הסביבה קיימה בשנה האחרונה דיונים רבים על נוסח חוק המטרו, בהובלת נציגי רשות המטרו במשרד התחבורה, משרד האוצר, משרד המשפטים ומינהל התכנון. במאמצים משותפים של כל השותפים לפרויקט, אושר היום החוק בוועדה לקראת קריאה שנייה ושלישית במליאה.

אישור החוק הוא שלב משמעותי בקידום פרויקט המטרו, ומסייע להגדיר את תהליכי העבודה בפרויקט מול רגולטורים וגופי תשתית שונים במטרה לייעל ולהאיץ את תהליכי התכנון והביצוע בפרויקט, הנחשב לגדול והמורכב ביותר שבוצע עד היום בישראל.


רשת המטרו תכלול שלושה קווים, 150 ק"מ מסילות תת קרקעיות ו-109 תחנות. הרשת תחבר 24 רשויות מקומיות ברחבי גוש דן וצפויה להוביל כ-2 מיליון נוסעים ביום.

פרוייקט המטרו כולל 3 קווים:

M1 שיעבור בערים רעננה, הרצליה, כפר סבא, הוד השרון, רמת השרון, תל אביב-11 תחנות, חולון-5תחנות, ראשון לציון-8 תחנות, באר יעקב, רמלה, לוד, נס ציונה-3 תחנות, רחובות -4 תחנות


M2 שיעבור בערים חולון-1 תחנה, תל אביב 7 תחנות, גבעתיים-2 תחנות, רמת גן 3 תחנות, גבעת שמואל, בני ברק ופתח תקווה- 8 תחנות


M3 שיעבור בערים הרצליה, רמת השרון, תל אביב- 3 תחנות, פתח תקווה- 3 תחנות, קריית אונו, רמת גן-1 תחנה, אור יהודה, חולון-5 תחנות, בת ים 2 תחנות, נתב"ג


לפרטים על קווי המטרו

https://www.nta.co.il/metro/

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב:

״אני שמחה על שהבאנו לאישור חוק המטרו על ידי ועדת הפנים והגנת הסביבה בראשות חבר הכנסת יעקב אשר. אישור חוק המטרו והעברתו למליאת הכנסת הוא שלב חיוני בהתקדמות המגה-פרויקט הלאומי החשוב הזה, שיביא רווחה תחבורתית לכל תושבי מרכז הארץ, בהיקף שטרם נראה כמוהו בישראל. אנחנו מציינים היום את השלמתו של תהליך מקצועי מורכב, ששיתף גורמים רבים בהובלת רשות המטרו במשרד התחבורה. החוק החדש מייצר סט כלים אפקטיבי להצבת הפרויקט בראש סדרי העדיפויות של גופי התשתית ושל שותפינו ברשויות המקומיות, כנדרש מפרויקט כה מרכזי שישפיע על חייהם של מיליוני אזרחים."




מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן:

"משרד התחבורה בהובלת השרה מירי רגב מחויב לפעול לשיפור חיי אזרחי מדינת ישראל, להפחית משמעותית את הגודש בכבישי גוש דן, ולהוריד את יוקר המחיה באמצעו מעבר לתחבורה ציבורית יעילה ואמינה. לשם כך אנו מקדמים את הקמתה של רשת המטרו, שיחד עם רשת הרכבות הקלות וקווי האוטובוס התומכים, תחבר את כל ערי מטרופולין תל אביב ברשת של קווי תחבורה ציבורית תוך חיבוריות וקישוריות מלאות. זהו חזון שאפתני אך אנו דואגים שהוא יתקדם בקצב מהיר ויהפוך למציאות כבר בשנים הקרובות."





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שעת סיפור בקריית התרבות נס ציונה: סיפורי איתמר עם שרלי דנינו ב-16 ביולי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק החברה לתרבות ופנאי - נס ציונה



החברה לתרבות ופנאי בנס ציונה מזמינה את הציבור לשעת סיפור הקרובה, בה יוקראו סיפורי איתמר. האירוע יתקיים ביום שלישי, ה-16 ביולי בשעה 17:00 בחדר חוגים 4 בקריית התרבות, בהנחיית שרלי דנינו. המפגש מיועד לילדים בגילאי 3-6 ויהיה ללא תשלום.

חשוב לציין כי בשל התחשבות באלרגיות, לא תתאפשר הכנסה של מזון ואכילה בזמן הפעילות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לספריה העירונית נס ציונה.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תרגיל חירום בנס ציונה: תורגלה הפסקת חשמל ארוכה ונתק תקשורת, בשעת חירום יוצבו 24 גנרטורים במוקדים חיוניים בעיר

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק שמואל בוקסר



בנס ציונה נערך תרגיל חירום המדמה הפסקת חשמל ארוכה, עלטה בעיר ונתק תקשורת. התרגיל החל בשעות הבוקר המוקדמות וכלל הצבת 24 גנרטורים במוקדים חיוניים להבטחת הרצף התפקודי של העיר.


במהלך התרגיל, תורגלו גם תדלוק בשטח ועבודה עם תדרי רדיו וממסר החירום העירוני. תכנית החירום העירונית כוללת תרחישים צפויים וקיצוניים, במטרה להימנע מהפתעות.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

משרד החינוך יפנה לבית הדין הארצי לעבודה בדרישה להוצאת צו מניעה נגד רן ארז וארגון המורים, הפסקת העיצומים ופרסום הציונים לתלמידים

חשוב לציין כי בסוף השבוע יצאו הנהגת ההורים והשלטון המקומי בקריאה לסיים את העיצומים והודיעו כי בכוונתם לפנות לבית המשפט על מנת לחייב את משרדי האוצר והחינוך למצוא פתרון ולסיים את העיצומים שפוגעים בתלמידים.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


בהוראת שר החינוך יואב קיש, משרד החינוך יפנה היום לבית הדין הארצי לעבודה בדרישה דחופה להוצאת צו מניעה נגד רן ארז וארגון המורים, שתכליתו לאסור על העיצומים שבהם פתח הארגון ולשחרר את ציוני המגן לתלמידי החטיבות העליונות הנבחנים בבחינות הבגרות.
הפנייה לבית הדין לעבודה ננקטת על ידי משרד החינוך לאחר ניסיון גישור נוסף שערך שר החינוך, המלווה באופן אישי את המשבר בין ארגון המורים לאוצר, ובו הוצע לרן ארז ביום חמישי האחרון מתווה חדש שימנע את הפגיעה בתלמידים, לגישור הפערים עם האוצר ולמניעת פגיעה אפשרית במורים ובשכרם.

לאחר שרן ארז סירב למתווה שהוצע והתבצר בעמדתו, ועל רקע ההחלטה השערורייתית של רן ארז וארגון המורים להימנע ממתן ציונים במבחני המתכונת וציונים שנתיים לתלמידי החטיבות העליונות - החלטה הפוגעת פגיעה אנושה, לא מידתית ובלתי הפיכה בתלמידים ובעתידם, החליט השר לפנות לבית הדין.

חשוב לציין כי בסוף השבוע יצאו הנהגת ההורים והשלטון המקומי בקריאה לסיים את העיצומים והודיעו כי בכוונתם לפנות לבית המשפט על מנת לחייב את משרדי האוצר והחינוך למצוא פתרון ולסיים את העיצומים שפוגעים בתלמידים.

שר החינוך, יואב קיש: "רן, תלמידי החטיבה העליונה לא עשו לך דבר, למה להתעקש לפגוע בהם? שחרר אותם מהאירוע שלך מול האוצר. אתה יכול בקלות לתת להם את הציונים ועדיין לשמור לעצמך את 'הפטיש הגדול' והקבוע של איום בהשבתת פתיחת השנה. המחיר שאתה גובה מהתלמידים היקרים הוא לא סביר ולא הוגן – גם המורים אומרים זאת. השעה היא שעת מלחמה, הילדים האלה לפני גיוס, העתיד שלהם על כף המאזניים, זה לא הזמן לעשות עליהם סיבוב של משא ומתן. שב עם האוצר, תחזור להסכמות המוקדמות, אני אגבה אותך ככול שיידרש".




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • מאז, ומתמיד שכר המורים נמוך ואינו תואם את העבודה הקשה. הגיע הזמן לעשות שינוי מהותי למען עתיד ילדנו
    הגב 16.07.24 08:59
  • אורח

הרפתקת קיץ קסומה לילדים בעופר הקניותר בנס ציונה: סדנת קישוט קאפקייס ומופע של אפרתושקה ב-15 וב-17 ביולי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עופר קניותר



הרפתקת קיץ קסומה לילדים ממשיכה בעופר הקניותר בנס ציונה. ביום שני, ה-15 ביולי, בין השעות 17:00-18:30 תתקיים סדנת קישוט קאפקייס בצבעי הקשת. בנוסף, ביום רביעי, ה-17 ביולי, בשעה 17:30 תופיע כוכבת הילדים אפרתושקה במופע קיץ.


לפרטים נוספים, ניתן לבקר בקישור הבא: https://ofer-malls.onelink.me/xCHp/9yfmg4ca







התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

כפיר דראי ממשיך לעונה שלישית כמאמן הבוגרים של א.כ. נס ציונה בליגת העל בכדוריד

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק א.כ. נס ציונה



כפיר דראי ממשיך לעונה שלישית ברציפות כמאמן הבוגרים של א.כ. נס ציונה בליגת העל בכדוריד. המאמן בן ה-32, שגדל במועדון הן כשחקן והן כמאמן, ימשיך להוביל את הקבוצה בעונה הקרובה.


דראי ימשיך בקידום שחקני הבית של המועדון בקבוצת הדגל ויהווה שילוב ישיר בין מחלקת הנוער לבוגרים. בהצלחה!





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ערב הצדעה לחטיבת גולני ב-1 באוגוסט בהיכל התרבות נס ציונה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק החברה לתרבות ופנאי - נס ציונה



החברה לתרבות ופנאי - נס ציונה מזמינה את הציבור לערב הצדעה לחטיבת גולני שיתקיים ב-1 באוגוסט בהיכל התרבות נס ציונה. כל ההכנסות מהערב יוקדשו לעמותת גולני, שמטרתה לסייע ללוחמים בשטח, לטפל בפצועים וללוות את המשפחות השכולות.

בתכנית הערב:
- קצינת החינוך של החטיבה תנחה את תחילתו של הערב בהצגת סרטון "גולני בחרבות ברזל".
- צוות הווי חיל החינוך ירגש את הקהל בשירי גולני לדורותיהם.
- יפה בן מאיר ואברהם רחמים יציגו את הקומדיה "נזימה ומנשי בתוכנית ריאליטי" - הצגה בשפה העיראקית מתורגמת בכתוביות על מסך ענק.
- מופע של האומן האורח אליאס אספניולי.

לכרטיסים ניתן לפנות בקישור: https://tohen.co/golani או בטלפון: 073-7599937.

עזרו לנו לעזור ללוחמים.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.
עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל