תלמידי חטיבת הביניים של בית הספר שש-שנתי יצחק שמיר בפתח תקווה הציגו את כישרונם וערכיהם בתחרות העירונית שהתקיימה במוזיאון יד לבנים. במסגרת המיזם, שהוקדש לנושא החזרת 100 החטופים הביתה, עיצבו התלמידים שתי חנוכיות מיוחדות ומרגשות, אשר ביטאו את התקווה לשובם המהיר של החטופים למשפחותיהם.
התלמידים מכיתות ז4, ח4, ט3 וט4 זכו במקום השני המכובד מבין כל בתי הספר בעיר. הישג זה מדגיש את המחויבות לערכי התרבות והערבות ההדדית. בית הספר הביע תודה למחלקה להתנדבות קהילתית על היוזמה המשמעותית שחיברה בין יצירה, ערכים וזיכרון.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.