בטקס הוקרה שנערך היום על ידי הרלב"ד ומשרד התחבורה, עיריית פתח תקווה זכתה במקום הראשון בתחרות "רשות המקדמת בטיחות בדרכים" לשנת 2024. התחרות התקיימה בין 30 הערים הגדולות בישראל, ובמהלכה הפגינה העיר מצוינות בתחומים כמו ניהול הבטיחות, תשתיות, הסברה, חינוך ואכיפה.
עיריית פתח תקווה ממשיכה לפעול למען שיפור הבטיחות בדרכים, תוך קידום פרויקטים כמו כבישים בטוחים, מדרכות רחבות, גשרים, נתיבי תחבורה ציבורית, שבילי רכיבה ושבילי הליכה. בנוסף, העירייה מקדמת פעילויות חינוכיות להגברת המודעות לבטיחות בדרכים לכל הגילים.
יישר כוח למטה לבטיחות בדרכים, מינהל הנדסה, אגף תפעול תנועה ולכל השותפים על ההישג המרשים.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.