עיריית פתח תקווה הודיעה על פתיחת מתחם חדש בסמוך לרחוב ארלוזרוב, אשר יהפוך למרכז פעילות שוקק חיים. במסגרת העבודות שבוצעו, שופץ המבנה ההיסטורי ששימש בעבר כחדר האוכל של גבעת השלושה, והוקם פארק ירוק ורחב ידיים על שם עמנואל מורנו.
הפארק כולל מתחמי ישיבה, מדשאות וספסלים למנוחה, וכן אתר הוקרה לתצפיתניות. המתחם החדש יכלול פעילויות בתחומי הבריאות, הבילוי והפנאי, ויהווה חלק מקריית המוזיאונים ופארק יד לבנים. המתחם ממוקם בסמוך לשכונת ורבר, שבה מתבצעים תהליכי התחדשות עירונית נרחבים, וצפוי למשוך משפחות צעירות רבות בשנים הקרובות.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.