מרכז פסג"ה פתח תקווה השיק היום את מרכז TO BE החדש, יוזמה חדשנית וראשונית מסוגה בישראל. המרכז, שנוצר בשיתוף פעולה בין עיריית פתח תקווה למרכז הפסג"ה בעיר, נועד לשפר את רווחתם הרגשית והפיזית של צוותי החינוך בעיר ולחזק את יכולתם להתמודד עם אתגרים מקצועיים ואישיים במציאות משתנה.
ראש עיריית פתח תקווה, מר רמי גרינברג, הביע תמיכה בפרויקט והקצה תקציב עירוני לפעילויות לרווחת עובדי ההוראה. בנוסף, הודו למספר דמויות מפתח שתרמו להקמת המרכז, ביניהן אנה נבות, סגנית ראש העיר וראש מנהל החינוך, קרין אוחיון, מנהלת אגף מנהלה ואגף שירותי חינוך ורווחה חינוכית, ורמי הופנברג, מנהל מנהל החינוך.
המרכז מציע מגוון פעילויות ותוכניות המיועדות לצוותי החינוך בעיר. למידע נוסף, ניתן לעקוב אחר עדכונים מהמרכז.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.