עיריית פתח תקווה ממשיכה במאמציה לשימור וחידוש מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר, במטרה להפוך אותם למבנים לשימוש ציבורי.
בשבועות האחרונים החלו עבודות לשיקום והשמשת "בית הבאר", הממוקם ברחוב השחם פינת ורדינון. המבנה ההיסטורי ישוקם ויוכשר לשמש כמקום בילוי ופנאי לרווחת התושבים.
פרויקט זה מצטרף לפרויקט נוסף של חידוש היקב ההיסטורי בשכונת לב המושבה. על פי התכנון, היקב המחודש צפוי להיפתח בקיץ הקרוב ולהפוך למרכז צעירים.
פעולות אלו הן חלק ממדיניות רחבה יותר של העירייה להשקעה בנכסים ההיסטוריים של פתח תקווה והתאמתם לצרכי הקהילה המודרנית.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.