ביום שלישי התקיימה אליפות ישראל לקבוצות שליחים באתלטיקה קלה בהדר יוסף.
בית הספר שש שנתי משה ארנס מפתח תקווה שלח לתחרות ארבע קבוצות, בהשתתפות כמעט כל תלמידי הכיתה האולימפית של בית הספר.
הקבוצות הגיעו להישגים נאים: קבוצת הבנות עד גיל 16, שכללה את אופיר וספיר, הגיעה למקום הרביעי. קבוצת הבנים עד גיל 16, שכללה את תדי, הגיעה למקום השישי. קבוצת הצעירים עד גיל 14, שכללה את ינאי, ליאל וסטפן, רשמה הישג מרשים וסיימה במקום השלישי על הפודיום באליפות ישראל.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.