עובדי אגף גנים ונוף בעיריית פתח תקווה ממשיכים בפעילות נרחבת לשתילת עשרות אלפי פרחים, מאות שיחים ומאות עצים ברחבי העיר. פעילות זו מתבצעת במקביל לעבודות שדרוג גינות קיימות והקמת מרחבים ציבוריים ירוקים חדשים.
במהלך השבוע האחרון, חודשו פינות הנוי בסמוך להיכל התרבות העירוני. בנוסף, ניטעו עשרות עצים בחניון ברחוב אריה בראון, ברחובות זכרון יעקב ורחובות, בסמוך לגשר ארנון וברחוב משה שמיר. כמו כן, בוצעו שתילות בסמוך לצירי תנועה מרכזיים בעיר.
בעירייה מציינים כי הפעילות נועדה לשמור על פתח תקווה ירוקה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.