ביום ראשון בבוקר, חוו 150 חיילים הפתעה מתוקה בתחנת הרכבת כאשר קיבלו מארזי עוגיות מתוקות בדרכם לבסיס. את המחווה המרגשת יזמו תלמידי כיתה ט'5 מקמפוס "אחד העם" השש-שנתי, חטיבת ביניים ותיכון, בפתח תקווה.
התלמידים, הפועלים במסגרת "קהילת האפייה למען החיילים", טרחו ואפו באהבה את העוגיות. לאחר מכן, הם ארזו וקישטו את המארזים בקפידה, וחילקו אותם לחיילים בתחנה. מטרת הפעילות הייתה להמתיק את דרכם של החיילים לבסיסים, לשלוח להם חיבוק קטן ולאחל להם שבוע טוב.
בבית הספר הביעו גאווה רבה בעשייה, ביוזמה וברוח ההתנדבות של התלמידים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.