יריד עסקים יוצא דופן נערך אתמול בחטיבת הביניים השש-שנתית "אחד העם" בפתח תקווה. מטרת היריד הייתה לתמוך במילואימניקים ובמפוני הצפון והדרום שעסקיהם נפגעו, ולהעניק להם תמיכה ותקווה.
את היוזמה, שתוארה כ'מפגש בין הלב, הראש והעשייה', הובילו תלמידי כיתה ט'6. התלמידים הגו את הרעיון וניהלו את כל היבטי ההפקה, מהרעיונות הראשוניים ועד לפרטים הקטנים, במסגרת פרויקט קהילות של בית הספר. תלמידי כיתה ט'1 תרמו אף הם להצלחת האירוע, כאשר הקימו והפעילו דוכנים מגוונים לילדים.
בבית הספר ציינו כי התלמידים הפגינו בגרות, רגישות, יוזמה ומנהיגות, ופעלו מתוך רצון כן לעשות טוב. היריד התקיים באווירה של ערבות הדדית והדגיש את החיבור החשוב בין הקהילה לעשייה, בין התלמידים לעסקים, ובין חלום למציאות.
תודות מיוחדות נמסרו לגורמים שסייעו בהקמת היריד: נתלי בטאט, מנהלת המחלקה להתנדבות רשותית במחלקת מעורבות חברתית; אביה, מנהלת מרכז נוער נווה גן; ירין אריקסון, רכזת מעורבות חברתית ומעורבות בקהילה; ורחלי חיימוביץ, מחנכת הכיתה. בבית הספר הביעו הערכה רבה לתלמידים על אירוע ערכי זה, שהמחיש כיצד ערכים באים לידי ביטוי בפעולה.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.