אתמול התקיימה תחרות העוגות המסורתית של חטיבת הביניים בבית הספר שש-שנתי יצחק שמיר בפתח תקווה, בהובלת מועצת התלמידים. התחרות נערכה לכבוד חגיגות 77 שנות עצמאות למדינת ישראל.
כיתה ז'8 היא הכיתה הזוכה בתחרות, לאחר שעיצבה עוגה שזכתה במקום הראשון. בית הספר מברך את תלמידי הכיתה ואת מחנכתם, הדר, על ההובלה והזכייה. כמו כן, נמסרו איחולים לתלמידות כיתה ט'5 ולמורה אפרת שהשתתפו בתחרות.
לאחר התחרות, כל העוגות הועברו לביתם של החיילים הבודדים בפתח תקווה, במטרה לשמח ולהוקיר אותם.





להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.