הסרט 'מרי', פרי יצירתם של תלמידי מגמת הקולנוע בתיכון 'אחד העם' בפתח תקווה, זכה להכרה בינלאומית והגיע לגמר פסטיבל הסרטים הבינלאומי לנוער בשנחאי, סין (ITFF - International Teen Film Festival). הסרט נבחר כאחד מתוך 20 הסרטים הטובים ביותר מתוך 1,500 סרטים שהוגשו מרחבי העולם.
הסרט עוסק בהתנערות ממשלת פולין מאחריותה לחלקה בשואה, ומסופר דרך קשר בין שלושה דורות. בנוסף, הסרט מזכיר את אירועי השבעה באוקטובר וכולל קטעי דוקומנטרי של ניצולי שואה.
את המשלחת הישראלית לפסטיבל ייצגה בכבוד הצלמת אגם ראובני, אשר השתתפה במהלך הפסטיבל בסדנאות, הרצאות ובטקס השטיח האדום.
הסרט נוצר בהדרכתו של רכז מגמת הקולנוע, ד"ר מאור גלאור. צוות היוצרים כולל את אביגיל בן בסט (במאית), אגם ראובני (צלמת), אריאל בכבוד (מפיקה), ואוראל בוני (עורך).




להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.