מפעל המיחזור של מא"י (תאגיד מיחזור אלקטרוניקה לישראל) הגיע לאירוע הפנינג שבועות שהתקיים בבית יד לבנים בפתח תקווה. הפעילות התקיימה כחלק ממהלך של עיריית פתח תקווה להעלאת המודעות בקרב הילדים והקהילה לעידוד איסוף ומיחזור פסולת אלקטרונית.
במהלך הפעילות, למדו התושבים על חשיבות מיחזור מכשירי חשמל ואלקטרוניקה. הוסבר להם מה קורה למוצרים לאחר שהם נזרקים וכיצד הם הופכים מחדש לחומרי גלם לתעשייה.
עיריית פתח תקווה מזמינה את כל התושבים להעביר פסולת אלקטרונית למיחזור באחד ממרכזי האיסוף הפזורים ברחבי העיר.
לפרטים נוספים ולמפת מרכזי האיסוף ניתן להיכנס לקישור: https://bit.ly/4jVucJw



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.