סגן ראש העיר פתח תקווה, צדוק בן משה, הודיע על קיומו של טיול מיוחד לעוטף עזה תחת הכותרת "מזיכרון לתקווה". הטיול מתוכנן להתקיים ביום חמישי, 12 ביוני 2025, ויצא בשעה 7:30 בבוקר ממרכז קהילתי אחדות, הממוקם ברחוב שפרינצק 39 בפתח תקווה.
לדברי המארגנים, הטיול הוא "הרבה יותר מטיול – זו הבעת סולידריות, חיבור, תמיכה והשראה". מטרתו היא לחזק את הקשר עם תושבי העוטף ולהביע תמיכה בהם.
המעוניינים להשתתף בטיול מוזמנים להירשם באמצעות הקישור הבא: https://did.li/p0oOf.
לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר עם הגורמים הבאים:
- טלפון כללי: 03-9281740
- גילה: 054-7586582
- נילי: 050-5291644
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.