בחטיבת שמיר ציינו "יום המורה" מרגש ומיוחד בשנת הלימודים תשפ"ה, יום שהוקדש כולו להוקרת תודה לצוות החינוכי המסור והמקצועי של בית הספר.
היום החל בקבלת פנים חגיגית שכללה שטיח אדום, בלונים צבעוניים, מוסיקה מרגשת והענקת מתנות מתוקות לכל חברי הצוות. את פני המורים קיבלו בחמימות רבה נציגי התלמידים, ההורים ומנהלת החטיבה, רויטל.
לאחר קבלת הפנים, נהנה הצוות מכיבוד קל בחדר המורים, אשר לווה בברכות מרגשות מתלמידי מועצת התלמידים, מיושבת ראש ועד ההורים שרית תייר וממנהלת החטיבה. תלמידי בית הספר הכינו ברכות כתובות אישיות לכל המורים, ואלו התנוססו על לוחות הכניסה לבית הספר. בנוסף, ההורים פינקו את הצוות בארוחה טעימה במיוחד ובעציצים פורחים.
לסיום היום, הוזמן הצוות החינוכי למפגש בידורי ומשעשע, שהתאפיין בצחוק רב והנאה.
בבית הספר הביעו תודה גדולה מקרב לב להורים, לתלמידים, למועצת התלמידים, למנהלה ולכל השותפים שהפכו את היום הזה למוצלח ומיוחד.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.