מינהלת כרמים להתחדשות עירונית של עיריית פתח תקווה מדווחת על התקדמות בפרויקט פינוי בינוי במתחם הרחובות הרב עובדיה וצלח שלום בשכונת עמישב.
על פי הדיווח, ביום רביעי, 9 ביולי 2025, התקיימה ישיבת התנעה במטרה לקדם את הוצאת היתר הבנייה עבור המתחם.
במסגרת הפרויקט, מתוכננת הריסה של 213 יחידות דיור קיימות, ובמקומן ייבנו 736 יחידות דיור חדשות.
התכנית שמה דגש על שילוב בין בנייה מרקמית לבנייה גבוהה, מיקסום שטחים פתוחים וריאות ירוקות, הקמת קומת מסחר מלווה רחוב ושיפור הקשר בין המתחם לסביבתו.
מהמינהלת נמסר כי ניתן לפנות בכל שאלה או סוגיה בנושא התחדשות עירונית לאתר המינהלת בכתובת https://bit.ly/CRAMIM-PT1 או בטלפון: 03-511-8811.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.