נקבע תאריך חדש למופע "נערת הרוק" בהשתתפות מלכת הרוק הישראלי, ריקי גל, ושי להב. האירוע יתקיים ביום שלישי, 19 באוגוסט 2025, בשעה 20:30 בספרייה העירונית ע"ש זאב רווח בפתח תקווה.
המופע יכלול מפגש אישי, כן וקסום עם ריקי גל, ובו תתקיים שיחה מרתקת על דרכה המקצועית והאישית – החל משנות ילדותה במנזר ועד להופעות על הבמות הגדולות.
בנוסף לשיחה, המופע יכלול ביצועים אקוסטיים ממיטב שיריה האהובים של גל.
לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים, ניתן להיכנס לקישור: https://did.li/T67CN
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.