בטקס חגיגי ומרגש, המכללה הטכנולוגית אמית פתח תקווה חתמה את שנת הלימודים תשפ"ד והעניקה תעודות דיפלומה לבוגרי ובוגרות המכללה.
מהמכללה נמסר כי הם חשים "גאווה גדולה" בבוגרים, וכי "הם הדור הבא של ההנדסאים וההנדסאיות בישראל – איכותיים, מקצועיים, ערכיים ומלאי פוטנציאל". עוד הוסיפו: "אנחנו גאים בכם ומאמינים בכם – שתמשיכו להוביל, לחדש ולחלום בגדול".
במכללה הודו לכל השותפים לדרך, ביניהם צוות ההוראה, משרד החינוך, חיל הטכנולוגיה והאחזקה (טנ"א), החינוך הממלכתי דתי (חמ"ד), התעשייה ושותפים נוספים.
לסיום, איחלו לבוגרים הצלחה רבה בכל אשר ילכו.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.