עיריית פתח תקווה תקיים הפנינג קיץ בגן החי, המוגדר כחוויה לכל המשפחה. האירוע יתקיים ביום רביעי, 6 באוגוסט, בין השעות 10:00 ל-13:00.
התוכנית כוללת מגוון רחב של פעילויות, ביניהן הצגת הילדים "אוטו גלידה", מעגל מתופפים, סדנאות יצירה, עמדות איפור וקעקועים, צילום מגנטים, תחנות פעילות, דמויות שטח מסתובבות, דוכני מזון וסיור חופשי ברחבי גן החי.
ההפנינג יתקיים בגן החי הממוקם ברחוב משה שרת 9, פארק יד לבנים.
לרכישת כרטיסים ניתן לגשת לקישור: https://bit.ly/3ICpJ0C. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-7405500.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.