לקראת ט' באב, תתקיים בפתח תקווה הקרנה מיוחדת של הסרט "אנחנו אנשי גוש קטיף", אשר תכלול גם מפגש עם יוצריו.
עשרים שנה לאחר ההתנתקות, הבמאית איילת הלר מביאה קטעי ארכיון נדירים של משפחות שפונו מגוש קטיף וחוזרת לבחון את מצבן כיום. הסרט מוגדר כמסמך אנושי מרגש על התמודדות, אמונה, משבר וצמיחה.
האירוע יתקיים ביום רביעי, ה' באב, 30 ביולי 2025, בשעה 20:30 במרכז לתרבות על שם עופרה חזה בפתח תקווה.
לרכישת כרטיסים ניתן לגשת לקישור הבא: https://makefet.smarticket.co.il/event/641
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.