סגן ראש עיריית פתח תקווה, צדוק בן משה, קיים הבוקר פגישה עם בכירי דואר ישראל במטרה לתת מענה לבעיות ותקלות בחלוקת הדואר בעיר.
בפגישה השתתפו אלירן תשובה, מנהל בכיר בדואר ישראל, ואמנון אוחיון, מנהל מחלקת דוורים בדואר פתח תקווה. במהלך הפגישה, העלה בן משה בפני נציגי הדואר מיקומים בעייתיים ברחבי העיר, ויחד גיבשו הצדדים פתרונות ואמצעים במטרה לספק מענה תקין לציבור מקבלי הדואר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה