הפועל פתח תקווה הפסידה 3:2 למכבי נתניה במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בגביע הטוטו. פתח תקווה הובילה במחצית הראשונה 0:1 משער של מזל שביט בדקה ה-22. במחצית השנייה, נתניה השוותה את התוצאה בדקה ה-48. פתח תקווה חזרה להוביל משער בפנדל של דג'יאמגון ג'וסלין טאבי בדקה ה-75, אך נתניה לא ויתרה ולקראת סיום המשחק הצליחה להבקיע שני שערים, כולל שער הניצחון בתוספת הזמן.
המשחק הבא של הפועל פתח תקווה יתקיים בתאריך 5.8 נגד מ.ס. אשדוד.
בתוך כך, היריבה העירונית מכבי פתח תקווה, תפתח מחר (חמישי, 31.7) את העונה במחזור הראשון של גביע הטוטו בליגה הלאומית, כשתתמודד מול בני יהודה תל אביב.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.