המופע המוזיקלי-קומי "רביעיית מועדון התיאטרון" חוזר לבמה ויגיע להיכל התרבות בפתח תקווה. המופע, בכיכובם של שלמה בראבא, מוני מושונוב, עידו מוסרי ודור אלמקייס, מבטיח להחזיר עטרה ליושנה עם שואו קומי ומוזיקלי.
ההפקה העכשווית, הסוחפת והבועטת, תיקח את הקהל למסע בזמן אל שנות ה-50 וה-60, ותכלול שירים, מערכונים, סאטירה והרבה הומור חד ומדויק.
המופע יתקיים ביום שלישי, 19 באוגוסט, בשעה 20:30. המארגנים מציינים כי נותרו כרטיסים אחרונים.
לרכישת כרטיסים: https://did.li/46PIw
סרטון:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.