בעקבות הצלחתו, פסטיבל "אוכל זה שמחה" חוזר במהדורה שנייה לעיר פתח תקווה. האירוע, שיתקיים ביום שישי, 17.10, בין השעות 09:00 ל-13:00, ברחוב ארלוזורוב 30, מבטיח חגיגה של טעמים, ריחות והשראה.
במסגרת הפסטיבל יוכלו המבקרים ליהנות מחגיגת טעימות, הרצאות עם רון יוחננוב, חגית קהן ואחרים, וכן סדנאות חווייתיות. במקום יפעלו דוכני אוכל מושקעים שיציעו, בין היתר, מנות ללא גלוטן ומנות טבעוניות. את האירוע תלווה מוזיקה ואווירה חגיגית.
לדברי המארגנים, "הכרטיסים נחטפים", ומומלץ להזמין מקום מראש.
להרשמה ושרייון מקום: https://mamy.vp4.me/foodptoct25?cs=pt
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.