בעיריית פתח תקווה מכריזים על פתיחת קורס להכשרת דירקטוריות ודירקטורים, אשר יעסוק בתחומי ניהול, אסטרטגיה, פיננסים וחדשנות.
הקורס מתוכנן להיפתח ביום שני, 8 בספטמבר 2025, ויכלול 11 מפגשים. המפגשים יתקיימו בין השעות 17:00 ל-21:00 בבית לחדשנות, ברחוב תוצרת הארץ 3, במגדלי בסר.
תעודת הסיום שתוענק למסיימי הקורס תאפשר להם להשתלב במוקדי השפעה.
לפרטים נוספים והרשמה, ניתן ליצור קשר עם חלי פרידמן בטלפון 054-2244560 או באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת helif@bezeqint.net.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.