"החממה", מרכז הצעירים של פתח תקווה, מקיים סדנת סושי שתחשוף את כל הסודות להכנת הסושי המושלם.
הסדנה תתקיים ביום חמישי, 25 באוגוסט, במרכז "החממה" הממוקם ברחוב מרק לברי 6. פתיחת הדלתות תהיה בשעה 19:30.
ההשתתפות בסדנה מיועדת לתושבי פתח תקווה בגילאי 18-35 בלבד, ועלות הכניסה היא 30 שקלים.
ההרשמה מתבצעת מראש באמצעות קישור ייעודי. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם רוני בטלפון: 050-8874683.
להרשמה לחצו כאן: https://forms.gle/ktDiAgChV41YWNpp6
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.