במסגרת ההכנות לפתיחת שנת הלימודים והפעילות העירונית להגברת הבטיחות בדרכים, עיריית פתח תקווה חידשה הלילה את סימוני הבטיחות בכבישים רבים בסמוך למוסדות החינוך בעיר.
על פי הודעת העירייה, העבודות יימשכו גם בליל יום ראשון, במטרה להבטיח שכל התלמידים יוכלו להגיע בבטחה לבית הספר.
עוד נמסר כי בחודשים האחרונים בוצעו גם עבודות תשתית משמעותיות בסביבת בתי הספר והגנים, במטרה להאט את התנועה ולהגביר את הבטיחות בדרכים.
בעירייה קוראים לציבור לחצות בזהירות ולהקפיד על כללי הזהירות בדרכים, למען פתיחת שנה בטוחה לכולם.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.