השבוע נערך בפתח תקווה מבצע הסברה לרוכבי כלים דו-גלגליים, כחלק מהמאמצים להגברת הבטיחות בדרכים בעיר.
את המבצע יזם המטה לבטיחות בדרכים פתח תקווה, בניהולו של שלומי ערה, בשיתוף פעולה עם מחלקת התנועה של תחנת משטרת פתח תקווה. במהלך הפעילות, פגשו הצוותים עשרות רוכבי דו-גלגלי.
הרוכבים קיבלו הסבר מקיף על עקרונות רכיבה בטוחה ממסבירן מקצועי בתחום. בנוסף, נבדקה תקינות כלי הרכב והמסמכים הרלוונטיים של הרוכבים. מהמטה נמסר כי "בפתח תקווה מחויבים לאנשים שבדרך".



להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.