מוזיאון פתח תקווה לאמנות יקיים שיח גלריה עם האמן סשה אוקון והאוצרת מור ברק ריבלין. המפגש יעסוק בתהליך היצירה, מקורות ההשראה והסיפורים שמאחורי העבודות המוצגות בתערוכה.
האירוע יתקיים ביום שבת, 6 בספטמבר, בשעה 12:00 במוזיאון הממוקם ברחוב ארלוזורוב 30 בפתח תקווה. שעות פתיחת המוזיאון בשבת הן בין 09:00 ל-14:00.
מהמוזיאון נמסר כי זוהי הזדמנות מיוחדת למפגש אישי ומעורר השראה עם האמן והאוצרת.
להרשמה, ניתן ללחוץ על הקישור הבא: https://did.li/92imC
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.