המופע "שלאגר" חוזר לבמות בהפקה חדשה שתעלה בהיכל התרבות בפתח תקוה, בכיכובה של הזמרת עדן בן זקן.
המחזמר, המבוסס על שיריו הבלתי נשכחים של צביקה פיק, ההומור של "הגשש החיוור" והתסריט מאת אסי דיין, מבטיח להחזיר את הקהל למהפכת הדיסקו של שנות השבעים עם להיטים כמו "שיר הפריחה" ו"דם חם".
על הבמה, לצד עדן בן זקן, יופיעו גם קובי מאור, מיקי גבע, נירו סעדון, מיכל אמדורסקי ועוד רבים, בליווי להקת רקדנים מרהיבה.
לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים ניתן למצוא בקישור הבא: https://tinyurl.com/rfn8bxnu
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.