במסגרת ההיערכות העירונית לראש השנה, עיריית פתח תקווה מודיעה על שינויים במועדי פינוי גזם וגרוטאות ברחבי העיר.
להלן השינויים המתוכננים:
יום חמישי, 18/9/2025: תתאפשר הוצאת גזם וגרוטאות רק בשכונות פסגת הדר וקריית מטלון.
ימים ראשון עד שלישי, 21/09/2025 - 23/09/2025: אין להוציא גזם וגרוטאות בכל רחבי העיר.
יום רביעי, 24/09/2025: הוצאת גזם וגרוטאות תהיה מותרת רק בצאת החג, ורק באזורים שבהם יום ההוצאה הקבוע הוא יום רביעי.
יום חמישי, 25/09/2025: הוצאת גזם וגרוטאות תהיה מותרת בהתאם ליום ההוצאה הרגיל.
העירייה קוראת לתושבים לשמור על ניקיון העיר. לפרטים נוספים על ימי הוצאת גזם וגרוטאות לפי שכונות, ניתן להיכנס לאתר העירייה בקישור: https://bit.ly/3JSQQVI.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.