נבחרת הכדורסל של תיכון בן גוריון פתחה את הטורניר המחוזי של התיכונים בפתח תקווה עם שני ניצחונות מרשימים על תיכון גולדה ותיכון עמל ב'.
פתיחת העונה המוצלחת מגיעה לאחר הישג היסטורי שנרשם בשנה שעברה, כאשר הנבחרת הגיעה לרבע הגמר הארצי, בפעם הראשונה בתולדות התיכון. בעקבות שני הניצחונות, הנבחרת הבטיחה את מקומה בשלב הבא של הטורניר, שיתקיים כבר בשבוע הבא.
מהנהלת בית הספר נמסר כי הנבחרת, בהובלתם של גיא אציל וגיל סלע, ממשיכה לייצג את התיכון בכבוד ובמטרה להביא הישגים נוספים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.