ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, סיכם את שנת 2025 כשנה של עשייה עירונית נרחבת. לדבריו, השנה התאפיינה בעבודה למען תושבי העיר במגוון רחב של תחומים.
בסיכום השנה צוינו תחומי החינוך, התרבות, הקהילה, הרווחה, התשתיות, הסביבה והתחבורה כמוקדים מרכזיים של פעילות. על פי גרינברג, במהלך השנה קודמו פרויקטים חשובים, חל שיפור בשירות לתושב, והעיר פותחה וטופחה.
במסגרת הסיכום, הופק סרטון המציג את הפעילויות וההישגים השנתיים. גרינברג הוסיף כי העשייה תימשך במלוא המרץ גם בשנה הבאה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות פתח תקווה להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.